Autor Subiect: Adevarat sau nu ?  (Citit de 7146 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Leutz

Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #20 : 30.Nov.2011, 01:02:33 p.m. »
Pare cam "barba".

Doua chestiuni mi s-au parut complet nenaturale ... fix de la prima vedere. Nissan-ul a ajuns la viteza de touchdown a avionulu in 2-3 secunde, apoi avionul urcat pe masina nu produce un efect mai mare ca 2-3 saci de cartofi ... Bun tare Nissanu' ala. Felcicitari companiei de publicitate care-a venit cu ideea  :D

Apoi m-am uitat pe niste site-uri de aviatie. Se pare ca touchdown-ul la un avion din clasa celui din imagine ar fi in teorie pe la 150-60 de noduri (~300km/h) dar in practica se aterizeaza si la 135 de noduri (~250 km/h). N-ar fi o viteza de neatins pt. Nissan-ul respectiv, dar masina se vede ca a pornit aproape de pe loc de undeva din lateral ... si in cateva secunde a fost la viteza avionului. Tot in cele cateva secunde pilotii s-au prins de faza si au stat linistiti sa pice in bena camionetei  :-j ca-n filme.
Apoi greutatea. Chiar daca in primele secunde ale aterizarii partea din fata inca mai e tinuta in sus de portanta aripilor, la oprirea completa totusi ea se aseaza cu toata greutatea. Ma indoiesc ca asa o greutate n-ar face praf masina aia.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline coq

Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #21 : 30.Nov.2011, 01:13:05 p.m. »
ei da... nah ca-n reclame... :D
o reclama chiar buna ca idee is chiar si ca realizare, oricum este fake 100%, pe langa cele mentionate si mai sus chiar se vede pe la 0:57 in film cum se jongleaza cu viteza footage-ului cu masina nu au reusit chiar bine s-o stabilizeze
rezultatul este ca se cam misca inainte/inapoi... stanga dreapta ;)

Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS | 129 CP | full-time 4WD | Cat's Eye Blue |
 

Offline Leutz

Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #22 : 30.Nov.2011, 02:04:03 p.m. »
Ma bucur ca am sustinerea specialistilor  :D

Eu unul nu posed anii de experienta in domeniul editarii video si prin urmare nici ochi asa de fini. M-am limitat doar la chestiunile legate de impresia generala de desfasurare (ne)naturala a lucrurilor.

Dar acum ca ai adus vorba ... m-am uitat intens la secunda ~0:57  ...  :inteligent: si nimic. Nu percutez asa fin  :D. Insa cum spuneam, am incredere in parerea profesionistului.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #23 : 30.Nov.2011, 02:55:20 p.m. »
Esenţialul era pitit după pixelul albastru, ca de obicei...
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline adir

Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #24 : 01.Dec.2011, 11:58:33 a.m. »
I-ar fi explodat cauciucurile.
  • SX4
 

Offline Silfax

Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #25 : 01.Dec.2011, 09:06:59 p.m. »
Un raspuns poate veni de aici:
http://www.liveleak.com/view?i=96f_1321754842 ;)
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #26 : 15.Dec.2011, 07:23:11 p.m. »
Minune sau Photoshop ?


  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline cribo25

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 577
Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #27 : 24.Dec.2012, 04:21:15 p.m. »
Aparent este de ras, in profunzime, de plans, in realitate insa este trist...

Ignis 1.3 GLX+
 

Offline cribo25

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 577
Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #28 : 12.Mar.2013, 10:08:44 p.m. »
    :-?        Intrebare pentru toata lumea:

"Bariere si dificultati în procesul comunicarii

Ori de câte ori scriem sau vorbim, încercând sa convingem, sa explicam, sa influentam, sa educam, sau sa îndeplinim orice alt obiectiv, prin intermediul procesului de comunicare, urmarim întotdeauna patru scopuri principale:
· sa fim receptati (auziti sau cititi);
· sa fim întelesi;
· sa fim acceptati;
· sa provocam o reactie (o schimbare de comportament sau atitudine).

Atunci când nu reusim sa atingem nici unul dintre aceste obiective, înseamna ca ceva în derularea comunicarii nu functioneaza corespunzator, adica ceva a interferat în transmiterea mesajelor. Orice interfereaza cu procesul de comunicare poarta denumirea de bariera, dificultate sau “noise”.
Barierele în comunicare se produc atunci când receptorul mesajului comunicat nu recepteaza sau interpreteaza gresit sensul dorit de catre emitator. Scopul studierii comunicarii este acela de a reduce motivele care cauzeaza aceste fenomene. Asa cum am mai spus, "întelesurile se regasesc în oameni si nu în cuvinte, astfel ca identificarea factorilor care conduc la interpretari gresite este primul pas spre a realiza o mai buna comunicare. Este vorba de:
Diferente de perceptie - modul în care noi privim lumea este influentat de experientele noastre anterioare, astfel ca persoane de vârste diferite, nationalitati, culturi, educatie, ocupatie, sex, temperamente etc. vor avea alte perceptii si vor interpreta situatiile în mod diferit. Diferentele de perceptie sunt de multe ori numai radacina a numeroase bariere de comunicare.
Concluzii grabite - deseori vedem ceea ce dorim sa vedem si auzim ceea ce dorim sa auzim, evitând sa recunoastem realitatea în sine. Aceasta ne poate duce la ceea ce se spune "a face doi plus doi sa dea cinci".
Stereotipii - învatând permanent din experientele proprii, vom întâmpina riscul de a trata diferite persoane ca si când ar fi una singura: "Daca am cunoscut un inginer (student, maistru, negustor, etc.) i-am cunoscut pe toti.
Lipsa de cunoastere - este dificil sa comunicam eficient cu cineva care are o educatie diferita de a noastra, ale carei cunostiinte în legatura cu un anumit subiect în discutie sunt mult mai reduse. Desigur este posibil, dar necesita îndemânare din partea celui care comunica; el trebuie sa fie constient de discrepanta între nivelurile de cunoastere si sa se adapteze în consecinta.

Lipsa de interes - este una din cele mai mari si mai frecvente bariere ce trebuiesc depasite. Acolo unde lipsa de interes este evidenta si de înteles, trebuie sa se actioneze cu abilitate pentru a directiona mesajul astfel încât sa corespunda intereselor si nevoilor celui care primeste mesajul.
Dificultati în exprimare - daca emitatorul are probleme în a gasi cuvinte pentru a-si exprima ideile, aceasta va fi sigur o bariera în comunicare si, inevitabil acesta va trebui sa-si îmbogateasca vocabularul.
Emotii - emotivitatea emitatorilor si receptorilor de mesaje poate fi de asemenea o bariera. Emotia puternica este raspunzatoare de blocarea aproape completa a comunicarii. O metoda de a împiedica acest blocaj consta în evitarea comunicarii atunci când emitatorii sunt afectati de emotii puternice. Totusi, uneori, cel care primeste mesajul poate fi mai putin impresionat de o persoana care vorbeste fara emotie sau entuziasm, considerând-o plictisitoare - astfel ca emotia poate deveni un catalizator al comunicarii.
Personalitatea - nu doar diferentele dintre tipurile de personalitati pot crea probleme, ci, deseori, propria noastra perceptie a persoanelor din jurul nostru este afectata si, ca urmare, comportamentul nostru influenteaza pe acela al partenerului comunicarii. "Ciocnirea personalitatilor" este una dintre cele mai frecvente cazuri ale esecului în comunicare. Nu întotdeauna suntem capabili sa influentam sau sa schimbam personalitatea celuilalt dar, cel putin, trebuie sa fim pregatiti sa ne studiem propria persoana pentru a observa daca o schimbare în comportamentul nostru poate genera reactii satisfacatoare.
Acestia sunt doar câtiva factori care pot face comunicarea mai putin eficienta, sau chiar sa esueze complet. Potentialele bariere de comunicare nu depind doar de receptor respectiv de emitator, ci si de conditiile de comunicare pe care trebuie nu numai sa le cunoastem ci si sa le controlam pentru ca procesul comunicarii sa capete sansa de a fi eficient."

Ignis 1.3 GLX+
 

Offline M_TM

Re: Adevarat sau nu ?
« Răspuns #29 : 13.Mar.2013, 04:01:27 p.m. »
 ........................deseori vedem ceea ce dorim sa vedem si auzim ceea ce dorim sa auzim..........................................................................

4C357 M354J D3M0N57R34Z4 C4 M1N73A N0457R4 E573 C4P4B1L4 D3 4B57R4C71Z4R1 3X7R40RD1N4R3! 4B50LU7 1MPR3510N4N73!
L4 1NC3PU7 A FO57 M41 GR3U, D4R 4CUM, L4 4L D01L34 R4ND, M1N73A 74 1NC3P3 54 C17345C4 4U70M4T, F4R4 54 M41 G4ND345C4. P071 54 73 M4NDR3571! NU 7071 04M3N11 P07 C171 73X7UL 4574
.