Autor Subiect: PROBLEMA AMBREIAJ  (Citit de 13475 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Laurentiu

Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #50 : 21.Iun.2010, 07:01:49 p.m. »
1. ... e vorba de "utilizare necorespunzatoare" a masinii...
2. ... am o groaza de treaba de facut si nu imi permit sa pierd timpul cu masina in service.
1. "utilizarea necorespunzatoare a masinii" se constata in urma unei analize a piesei (pieselor) dupa ce este demontata de pe masina. In 25.000 km, sa cada un disc de ambreaj, din "utilizare necorespunzatoare" suna destul de aiurea.

2. Pe asta cred ca se si mizeaza.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline M_TM

Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #51 : 21.Iun.2010, 07:26:40 p.m. »
Si daca avea 1000 km.  acelasi verdict era...ba ca ai trecut Dunarea ..ba ca plecai de pe loc cu a 2-a turata la blana...sunt consumabile si nu fac parte din piese ce intra in garantie....s.a.m.d.   :notlst:

 

Offline nazgul

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #52 : 21.Iun.2010, 07:45:05 p.m. »
sa stii ca cei 1000 de km pentru ca un ambreiaj sa cada este chiar reala . daca ati studia orice curba de mentenanta la o masina ati observ a ca ea arata ca un clopot ( numele este chiar clopotul lui gauss ) .faptul ca s-au acordat garantie la ambreaiaje defecte la 3000 -4000 km mai merge pentru ca probabilitatea ca acesta sa se strice din cauza ca este prost in primii km este mult mai mare  decat daca ai avea 25000 cum este si in cazul tau . pe de alta parte in momentul in care observi ca a aparut o defectiune la masina ta si stii ca este in garantie .....nu trebuie sa mai mergi cu ea...tragi pe dreapta si chemi tractare .daca continuui sa mergi cu ea o faci pe propria raspundere . este incomod dar in cazul in care piesa care e defecta se uzeaza si mai mult nici cel mai al draq  expert din lume nu mai poate sa spuna clar ca vinovat esti tu sau piesa x . ca se mai dau ambreiaje pe garantie...asta suna mai mult a gest comercial ....este piesa de frictiune cu durata nedeterminata de viata ...exact ca un disc de frana ....sunt oameni care merg cu ele 100000 km si oameni care le ard in 30 000 km . eu zic sa te bucuri de  faptul ca nu ai daramat si volantul  ca ala costa cat China . cat despre masinuta ....este super da sa nu uitam ca este un suv pentru drumuri accidentate usor , daca te duci cu ea prin balarii prea mult o sa ramai acolo :)
 ; alt sfat este ca atunci cand te duci in service nu te apuci sa le povestesti alora cate in luna si in stele  , stii ca e o vorba : sunt atat de destept incat stiu cand trebuie sa fac pe prostu  ; mai bine taci si zici ca nu stii nimik ,decat ca masina este stricata si ca tu nu stii ce are  , ca din momentul in care ai observat defectiunea nu ai mai utilizat-o si ai chemat dricu ,platforma , un vecin sau un prieten sa te scoata din " impas " . alta chestie care ajuta este sa te prezinti cu masina curata in service , mai ales pe dedesubt ca sa nu zica lumea cau au terminat toata noroaiele din Romania . atata timp cat este curata nu pote sa-ti zica numeni nimik ca i mers cu ea pe deal sau pe camp . un ambreaiaj nu se consuma doar daca dai in el , dar daca defectul apara si tu mergi in continuare cu ea , atunci cam esti bun de plata .pe cartea de service scrie ca atunci cand observi defecte sa nu o mai utilizezi .  oricum daca e de firma ce iti pasa ....plateste firma pentru care lucrezi dar pe viitor ai grija , nici o masina nu se strica numai pentru ca e proasta piesa x sau y , mai avem si noi pe ale noastre .....si credema ca stiu mai bine ca sunt inginer auto de cativa ani buni si am lucar numai in domeniu . totul tine de ce ai declarat la service ....daca le povestesti una si alta ,iar aia stiu cum sa traga de limba , atunci te bagi singur in ....
oricum daca  discu e distrus complet poti sa spui adio garantiei ..nici un producator de masini din lume nu e nebun sa creada ca discu produs de el s-a stricat in halu ala intr-o fractiune de secunda mai ales la 25 000 km ...daca se intampla la 1000 sau chiar pe la 3000 te mai credeau ...invers sunt doar vorbe spuse in vant .
intradevar si piesele mai lasa de dorit  dar si drumurile noastre sunt de tot rahatu .
sper ca masina sa iti fie reparata repede ...asta e tot ce conteaza
 

Offline Laurentiu

Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #53 : 21.Iun.2010, 08:03:48 p.m. »
...sunt consumabile...
Si motorul daca e sa ne gindim bine, tot "consumabil" este => in garantia de 3-5-7ani sa ramina doar sasiul ?
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline danezia

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 23
  • Gen: Bărbat
Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #54 : 21.Iun.2010, 09:04:49 p.m. »
Buna nazgul... poate ca intradevar am facut o greseala pornind din nou la drum dupa ce m-am oprit ca sa vad ce se intampla (si sa las sa se raceasca si sa se aeriseasca masina). Asa am facut praf piesa si probabil orice urma a defectului... insa sentimentul pe care il ai e ca poti sa ajungi acasa daca conduci incet si fara sa fortezi masina... (mai ales cand stii din experienta cunoscutilor ca se poate circula si asa... cu alte masini)

Asta e probabil o lectie pentru toti, incepe sa alunece ambreiajul... nu fortati, chemati pe cineva sa va tracteze. Probabil ca la asta se refera atat de invocata "utilizare necorespunzatoare".

In rest nod in papura ti se poate cauta... si ti se poate gasi oricum chiar daca: masina nu era nemaipomenit de murdara şi vazuse numai asfalt si oras in ultima saptamana (deci banuiesc ca pe dedesubt era rezonabil de curata)...

Chiar daca masina e de serviciu...(si poate scapi sa nu platesti tu defectiunea refacturata) te oftici ca nu s-a stricat macar in timpul serviciului. si nu in timpul liber, nu de alta dar apar discutiile, explicatiile si restul povestilor de acolo (posibile penalizari, imputari ulterioare etc). Oricum masina o sa continui sa o conduc ca si pana acum... cu mai mare grija decat daca ar fi fost a mea, mai ales ca in compania noastra ti se poate permite sa iti poti cumpara masina de serviciu dupa ce se termina leasingul la un pret simbolic.

E in interesul meu sa imi fac treaba dar sa imi si menajez masina, insa am inceput sa imi pierd increderea in fiabilitatea buburuzei... sper ca aceasta defectiune sa nu conduca la altele.

Sper sa fie gata curand masinuta ca sa  invat cum se face... "double clutch" si astfel sa ma incadrez in curba lui Gauss a fiabilitatii transmisiei lui SX4  =)).
« Ultima Modificare: 21.Iun.2010, 09:07:08 p.m. de danezia »
 

Offline M_TM

Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #55 : 21.Iun.2010, 10:09:21 p.m. »
@laurentiu,din postarile tale de pana acum(si de pe oltcit.. ;) eu am inteles ca mecanica,in general ,este o problema cu putine necunoscute pentru tine .Scuzama ,dar replica la postarea me pare mai curand data de un bucatar,(no ofense).Sti bine ca ma refeream la materialul de frictiune...!!!!!!!!!!!!!!  :-t ,nu la  sasiu cre e biodegradabil in 156 ? ani ...
 

Offline nazgul

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #56 : 21.Iun.2010, 10:47:41 p.m. »
asta este ,traim in Romania ......la noi si producatorii de masini impun conditii mai aspre decat in alte tari . Ce am incercat sa evidentiez este faptul ca putem folosi anumite chestii in favoarea noastra .De unde stiu asta....la inceputuri am lucrat in service si am  inteles foarte bine cum merge treaba .Adica nici un service nu se fereste sa-ti dea garantie atata timp cat este evident defectul de fabricatie , pentru ca lui lucrarea ii este platita de  catre producator , deci banu tot nu-l pierde ....da numai ca trebuie sa-i dovedesti producatorului ca e vina lui .In cazul ambreaiajului...daca acesta e prajit...producatorul va refuza sa faca plata . Dar daca folosim cateva trucuri putem obtine anumite chestii . din pacate la partea cu utilizatul in continuare, ai dreaptate !!!! atata timp cat este specificat ca masina mai bine nu o utilizezi cand simti ca e ceva in neregula ,asa trebuie procedat...e al draq de incomod si de scump dar riscul cate odata este prea mare .  In rest asta este , unii merg mai bine ,altii mai prost . eu unu sunt constient ca am piciorul cam greu si cam ard si placute  si discuri de frana si ambreaiaje ,fata de prietenii mei care ard mult mai greau . Piata a cerut masini care sa tina 3-4 ani de zile ,asta am primit de la producatori .Inainte iti luai o buburuza si trageai cu ea 20 de ani , acum la 4 ani ti se pare veche in draci :)) . Oricum cea mai mare vina in Romania o au drumurile nostre care sunt de toata jena si care darama masina efectiv  si combustibilui cu cifra octanica 100 aditivat cu diverse produse gen apa si alte balarii .Marfa la americanii aia ca folosesc  combustibil cu cifra octanica 70 :)). Am vazut o poza din canada unde aia lipeau afise cu gropi pe autostrada pentru ca soferii sa reduca viteza , chiar nu-i inteleg ......veneau la noi si le vindeam cratere cate vroiau ei :)
bafta cu reparatia , sper sa dureze cat mai putin si sa se faca treaba buna (poate de data asta ai noroc de o piesa mai fiabila ) si feritiva de  :baston:
 

Offline adrian_r5

Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #57 : 21.Iun.2010, 11:03:10 p.m. »
Am vazut o poza din canada unde aia lipeau afise cu gropi pe autostrada pentru ca soferii sa reduca viteza , chiar nu-i inteleg ...

... adevaru' e ca nici eu nu inteleg ... am mai explicat de 2 ori - aici si aici ce e de fapt cu acele "afise cu gropi pe autostrada" ... nu-i bai ... repetitia e mama invataturii ... asa ca inca o data - alea sint reclame la niste suspensii ... Pioneer pe numele lor   ;) ;) ;)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Laurentiu

Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #58 : 22.Iun.2010, 09:21:44 a.m. »
Scuzama ,dar replica la postarea me pare mai curand data de un bucatar,(no ofense).
Te scuz pt ca ori n-ai inteles ce-am vrut sa spun ori n-ai vazut semnul de intrebare ( la sfirsitul propozitiei, exista un semn de intrebare "?" ).
In concluzie: tot ce este pe masina, in afara de tablarie (in ziua de azi e plasticaraie) si sasiu, totul apare ca piesa de schimb (consumabile). Toate piesele sint intr-o strinsa legatura intre ele formind subansamble in miscare (transmisie, suspensie, motor, tren rulare, etc). Totalitatea acestora la rindul lor formeaza autoturismul in cazul nostru.

P.S. Sper ca acum am fost destul de clar.
Cind dau cite un citat, nu fac expres referire la cel care a scris mesajul respectiv ci la ceea ce doresc sa comentez sau sa specific ceva.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline M_TM

Re: PROBLEMA AMBREIAJ
« Răspuns #59 : 22.Iun.2010, 12:46:30 p.m. »
@laurentiu  :good:    :pardon:  :good: