Prin amabilitatea unui prieten ce a reusit sa obtina un BMW X5 nou-nout pentru drive-test pe perioada week-end-ului, am avut ocazia sa dau si eu cateva ture cu tancu' prin Bucuresti...
6-in-linie turbo-diesel, 3.0L, 258cp/560Nm, cutie ZF cu 8 trepte, X-Drive.
Ca masini mai mari conduse de subsemnatu', este a 4-a ca marime, dupa un ML430 (prima generatie), un Hilux 2.5 si o duba Iveco Daily mica (asta cateva sute de metri).
Masina avea dotarile aferente uneia de show-room/drive-test, adica multe - tinand cont de pretul de pornire de 64k Euro, estimez un 75-80k Euro ca pret de lista.
Da, e puternica. Da, e placuta la condus (nu simti cele peste 2t ale masinii). Da, e confortabila. Nu, nu prea ai ocazia sa te plictisesti la volan - ai suficiente setari de rulare si o multime de optiuni care-ti vor ocupa timpul. Nu, nu o consider practica, cel putin nu in oras - e totusi mare si necesita spatiu de desfasurare/loc de parcare in consecinta.
Si nu, nu ma simt atras de asa ceva:
- indiferent cum as privi problema, mindset-ul meu actual nu vede ca o decizie rationala sa dai atatia bani pe o masina, indiferent cat de multa tehnica/tehnologie ar avea inglobata in ea;
- poate gandesc eu mai simplu (sau poate varsta incepe sa-si spuna cuvantul), dar chiar nu vad rostul atator optiuni/setari pentru a merge cu masina - prea multe alegeri de facut si prea multa electronica inglobata (nu ma simt prea confortabil sa las electronica/calculatoarele masinii sa ma tina pe trasa atunci cand intru intr-o curba in masina mea de peste 2 tone);
- necesita intretinere in consecinta cu pretul - desi masina avea doar 40km, pe striatiile pielii de pe cotiera (interior bej deschis) se vedeau deja urme de murdarie; sa curat masina de cateva ori pe saptamana este - pentru mine cel putin - cam mult, din perspectiva consumului de timp/bani.
Sent from my X8 using Tapatalk