Eu am pus duminica pe 3 smarturi. Unul singur a simtit clar o diferenta, dar el era in urma cu 200 de zile la revizie, asa ca la el am schimbat si ulei si filtre pe langa bujii. Eu sa zic ca parca parca urca mai repede in ture cand ii dau spritzuri in gol. Parca e ceva mai vioi. Ce-i drept, bujiile mele aveau cam 55.000km si erau in stare foarte buna. Cat timp motorul merge bine, nu intrerupe, porneste usor, nu prea are rost sa schimbam bujiile. Eu cel putin m-am lecuit, e a 2-a oara cand le schimb, prima data pe cele de fabrica (bosch) la ~90.000km si acum cele beru la 148.000km, si de fiecare data toate aratau bine, fara depuneri. La SX4 nici nu visez sa le schimb inainte de 100.000km..
Nu stiu cat de sensibil e electrodul ala finut de la astea pe iridium, am scapat una pe jos si n-a patit nimic. Daca masina merge bine, nu merita schimbate, iar daca diferenta de pret e mare intre cele clasice si iridium, nu merita investitia. Cel putin asta e parerea mea, dar eu nu am Jimny.