Autor Subiect: Kizashi in oferta dealerilor  (Citit de 27278 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #20 : 29.Ian.2011, 06:54:54 p.m. »
Eu am fost intre primii oameni din Romania care s-a urcat in kizashi
..............................

 swift ca masina ieftina de oras, sx4 pentru cei care vor suv dar defapt nu-si permit unul,

Ei, au fost altii mai harnici ca tine. Uite aici.

Clasificare de doi bani. Pe acelasi considerent putem spune ca si cei ce au ales Swift nu si-au permis altceva. Si bineintels ca nu e adevart asta.

Offline Bong

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 46
  • Gen: Bărbat
Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #21 : 29.Ian.2011, 10:16:29 p.m. »
Ei, au fost altii mai harnici ca tine. Uite aici.

Clasificare de doi bani. Pe acelasi considerent putem spune ca si cei ce au ales Swift nu si-au permis altceva. Si bineintels ca nu e adevart asta.

cand am zis ca am fost printre primii oameni care s-a urcat in Kizashi...m-am referit ca pasager, alaturi de PTR si inca un membru al "celuilalt" club de posesori de suzuki, pentru o tura de bucale. Era chiar ziua cand au adus primul exemplar din tara. il gasiti si acum in curtea radacini motors. Atunci am simtit pe pielea mea ce inseamna CVT...si e genial. Nici consumul nu era exagerat,cum ar crede unii. O zi de talpa...cu motorul nerodat... 17l media??? prin bucuresti...evident. mie mi se pare absolut bine, avand in vedere ca toyota rav4 2000cmc vvt-i 150 cp imi consuma 20 talpa, rodata.
Clasificarea aceea a fost un fel de gluma, in care m-am satirizat si pe mine (am swift, si mi-am permis altceva, inclusiv sx4, dar mi-a placut mie pur si simplu swift de cand l-am vazut in 2005, si am zis ca trebuie sa-l am daca nu am bani de skyline nou)
in familie mai am ceva VW high-end...cu toate dotarile...de aceea am avut cu ce sa compar....ceva first-hand, nu vazute fugitiv, sau poze si mi se pare foarte foarte ok ca masina. Un element e de rahat si strica tot ansamblul: display-ul din bord (intre turometru si vitezometru), care desi e haios, e alb-negru si este foarte pixelat. In rest....as putea sa subliniez absenta navi-ului, dar totusi...ar putea sa-l puna optional, unul OEM....ca unul aftermarket ar strica linia bordului cel mai probabil.

Numai de bine...si incearca pe viitor cand postez ceva sa extragi ce e util din post, nu sa critici ce e OFFTOPIC, si pus acolo pentru a da o nota simpatica post-ului.

Driftu pe soseaua lata...ce "reisar" eram odata...
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #22 : 29.Ian.2011, 11:23:39 p.m. »
Eu am condus de mai multe ori Kizashi (2.4 AWD & CVT) si sunt aproape de acord cu tine: motorul de 2.4 e ok dar nu e nici pe departe ce asteapta piata europeana de la un motor cu o cilindree atat de mare.

Sunt convins ca vor aduce 'ceva' la capitolul motorizari in viitorul apropiat altfel nu va ramane decat un model de nisa cu dotari super ok!

Btw.. Eu mi-am luat SX4 din dorinta de a avea un Swift mai inalt (swift fiind prima optiune)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline Bong

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 46
  • Gen: Bărbat
Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #23 : 29.Ian.2011, 11:41:30 p.m. »
Eu am condus de mai multe ori Kizashi (2.4 AWD & CVT) si sunt aproape de acord cu tine: motorul de 2.4 e ok dar nu e nici pe departe ce asteapta piata europeana de la un motor cu o cilindree atat de mare.

Sunt convins ca vor aduce 'ceva' la capitolul motorizari in viitorul apropiat altfel nu va ramane decat un model de nisa cu dotari super ok!

Btw.. Eu mi-am luat SX4 din dorinta de a avea un Swift mai inalt (swift fiind prima optiune)

uite...cristi a prins poanta,si nu s-a ofensat.

noi romanii daca la 2.5 nu vedem 250 cp incepem sa ne cam cacam pe noi cand vedem motor mare pe benzina. in primul rand... "frateeee ma rupe la consum", api "moaaa asta ma rupe si la impozit", asta daca nu o baga vreunu p'aia "frate 171 cp scotea bmw pe 2.5 12v in '86"
eu tind totusi sa cred ca acest motor, nefiind impins prea mult cu puterea...avand totusi 16v si 2 axe cu came...e cam nemuritor, in sensul de foarte fiabil.

totusi, desi acest motor mi se pare ok, in sensul ca trage masina destul de bine...sunt total de acord cu cine zicea mai inainte ca ar fi bun un 2.0 D 170cp (are cuplu suficient pentru 2 tone de masina), sau un 2.0T XXX cp, pe motiv nu neaparat de consum, cat de taxe, si mai ales de factor psihologic...unde depasirea a 2000 cmc devine o problema pentru europeni, mai ales pentru romani.

daca totusi o iei si pe partea "ailalta"....oameni buni...hai sa fim realisti. e o masina de ...sa zicem 25.000 eur. nu e totusi o masina pe care sa si-o cumpere genul de om care face diferenta nu psihologic, cat efectiv material intre 10 si 15 lei dati pe benzina pana la carefour si inapoi. De asemenea, pentru acest om nu o sa conteze nici ca da ~900 ron pe an impozit.
Si daca ar baga o varianta 2.0D....ar cam fi mai scump...si ar iesi umpic din target, pentru ca, eu cred ca ar devia total de la ideea acestei masini. Nu ar mai fi premium pentru ca si-ar permite chiar oricine sa o alimenteze.

Ma rog...eu am niste idei mai ciudate despre viata, si asa inteleg eu ideea celor de la Suzuki legat de aceasta masina...cel putin pt Europa...ca in SUA orice amarat poate sa bage benzina in ea :))

Driftu pe soseaua lata...ce "reisar" eram odata...
 

Offline lucian107416

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 107
  • Gen: Bărbat
Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #24 : 30.Ian.2011, 12:19:37 a.m. »
Pe scurt Bong: ai un discurs cam ofensator! Putin imi pasa mie ( si probabil altora ) de docitocii si analfabetii pe care ii citezi. Desi sunt roman 100%, nu-mi place sa ma vad inclus in sintagma ta: "noi romanii"
Cat despre Kizashi, eu cred ca a gresit segmentul de pret. Motorul de 2.4 e low tech si e condamnat inca din start pe piata europeana, asa nemuritor cum o fi el. Iar in rest masina e buna, dar la nivelul pietei, nu e vreo aparitie stelara.
« Ultima Modificare: 30.Ian.2011, 12:24:00 a.m. de lucian107416 »
Swift 1.5 GS
 

Offline BXXENL

Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #25 : 30.Ian.2011, 12:39:31 a.m. »
Doar pt ca nu si-o permite toata lumea nu inseamna ca e proasta. Si motorul nu e low tech pt ca nu scoate mai multi cai. Smart au un 1.5 de 177cai, turbo. Crezi ca e la fel de relaxant de condus ca 2.4 N/A? Evindent ca nu. Cu tot cu turbina lui, trebuie sa dai un pic in el ca sa beneficiezi de macar 100 din aia 177 de cai. Un motor mare este mult mai relaxat, ai cuplu indestulator de la turatii mici, nu trebuie mereu sa mesteci in viteze ca sa te infigi. Senzatia de putere oferita de un motor mai mare nu poate fi cuantificata printr-o cifra trantita pe hartie. Conteaza puterea medie, puterea in turatiile uzuale. Stii vorba aia "There is no replacement for displacement" ? E cam adevarata. Sigur ca exista motoare mai mici si mai puternice, cu mai multi cai si mai multi Nm, dar aici nu e vorba de o masina luata pt a de da mare in fata prietenilor. Este o masina civilizata, pt condus normal, in viata de zi cu zi. Ia zi-mi tu mie daca poti justifica >200hp intr-o masina de strada. La ce bun?

Te-ai gandit ca masina asta nu a fost conceputa pt romani si Romania? Te-ai gandit ca poate nici nu se adreseaza grupei tale de varsta?

Ah ca daca era 15.000 si avea motor <2000cc si 200+ cai putere si-o permiteau toti cocalarii cu seria 5 sh si se rupeau pe la semafoare in liniute. Dar nu e. Este o masina respectabila, pt oameni seriosi. Care au bani de impozit si asigurare, si care se gandesc la rafinament si comfort, nu performante si aere de piloti.

Recitind postul imi dau seama ca am fost cam acid. Imi cer scuze :) Nu vreau sa ma cert cu nimeni, este doar parerea mea despre masina asta. O seara placuta tuturor  :cof:
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline lucian107416

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 107
  • Gen: Bărbat
Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #26 : 30.Ian.2011, 09:30:30 a.m. »
in primul rand nu stiu cui se adreseaza postul tau, dar in fine. Daca tot ti-ai dat seama ca e acid aveai optiunea sa-l stergi, mai buna decat sa lasi insirate o serie de banalitati/tampenii ca "Te-ai gandit ca masina asta nu a fost conceputa pt romani si Romania? Te-ai gandit ca poate nici nu se adreseaza grupei tale de varsta?". Eu discutam de o masina de pe piata din Romania, totusi. Si intamplator se adreseaza exact grupei mele de varsta. In primul rand, n-a afirmat nimeni ca e proasta Kizashi, iar motorul e low tech.
« Ultima Modificare: 30.Ian.2011, 09:38:11 a.m. de lucian107416 »
Swift 1.5 GS
 

Offline VAXXi

Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #27 : 30.Ian.2011, 09:45:10 a.m. »
Volens-nolens, Bong are dreptate: Suzuki e totusi optiunea cea mai ieftina dintre masinile japoneze, si au avut curaj sa se-nfiga pe segmentu' premium - cum pricep eu ca se vrea Kizashi asta. Din pacate, intra pe o piata destul de dura si doar vanzarile isi vor spune cuvantu' (nu discutiile noastre). Uite, par examplu e o reclama acum la TV in care zice ca Hyundai Sonata a iesit masina cu cea mai mare satisfactie a cumparatorilor pe anu' trecut; sa dea naiba daca am vazut vreuna pe strada ! asta-i ideea, poa' sa fie Kizashi cat de misto ... daca nu se vinde, degeaba. Si concureaza cu nume grele la o clasa pretentioasa: numa' la ei in tara daca luam Corolla si Accord, sunt modele cu traditie si foarte bine impamantenite.

Si inca un punct valabil al lui Bong: e foarte greu sa consideram noi carei piete se potriveste Kizashi, deoarece piata mondiala auto este mult mai diversificata decat isi poate inchipui cineva care e familiarizat cu piata auto din Romania (si nu spun asta cu rautate). Asta-i treaba de sales manager foarte priceput si cunoscator al publicului tinta :)
Suzuki Jimny 1.3 DOHC JLX 2007
Daewoo Espero 1.8 CD SOHC 1995
 

Offline Leutz

Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #28 : 30.Ian.2011, 02:35:58 p.m. »
Si daca ar baga o varianta 2.0D....ar cam fi mai scump...si ar iesi umpic din target, pentru ca, eu cred ca ar devia total de la ideea acestei masini. Nu ar mai fi premium pentru ca si-ar permite chiar oricine sa o alimenteze.
Ma rog...eu am niste idei mai ciudate despre viata, si asa inteleg eu ideea celor de la Suzuki legat de aceasta masina...cel putin pt Europa...ca in SUA orice amarat poate sa bage benzina in ea :))

Nu cred ca managementul Suzuki a fost atat de profund in gandire vis-à-vis de motorul de pe Kizashi 

In princpiu Suzuki avea prin traditie politica: pret mic de achizitie, cheltuieli minime de intretinere. Masinile Suzuki au devenit de-a lungul timpului cunonscute si apreciate pentru aceste doua elemente esentiale. Sunt deci masini cu motoare in general mici, caroserii mici, finisare OK in limita pretului de achizitie, fiabilitate excelenta relativ la pretul de achizitie etc.  => Masini de incredere pentru oameni "budget conscious".

Ce-o fi zis mintea lor in gandul ei cand au decis sa incerce sementul asta?? Nu stiu. Treaba lor. Totusi banuiesc ca oamenii stiu foarte bine ce pot spera de la Kizashi … In nici un caz vanzari de masina populara. Mai degraba un model pentru imaginea brandului, cu vanzari modeste (nici macar un produs de nisa); dar care vanzari, in conditiile unui pret de dezvoltare foarte mic, sa justifice cat de cat incercarea.

Prin urmare … se ia platforma GM Epsilon II (la care Suzuki inca avea acces in momentul dezvoltarii lui Kizashi) si cu un marketing bun si ceva modificari fata de fratii din GM (Insignia si ceilalti) i se da forma Kizashi pe care o stim.
Toate bune pana aici; motoare de la GM insa n-au mai venit. La dealer-ii din Australia s-a stiut de Kizashi ca va veni cu 3.6 V6, care e pe clasele similare din portofoliul GM si la colaboratori, insa se pare ca dupa separarea Suzuki de GM niste chestii s-au scurtcircuitat … si asta e. Probabil ca in Europa ar fi venit cu o bogatie de alte motoare GM/Daewoo&Co.
Atunci Suzuki, care prin traditie nu are motoare mari prea multe (si cele pe care le are tot cam in coproductie cu GM au fost dezvoltate), a pus din putinele pe care le avea pe cel care sa impace cat de cat si capra si varza tuturor continentelor; si care probabil era si in cantitati mari pe stoc.
Astfel … cu un efort de dezvoltare nu prea mare (in ciuda declaratiilor sforaitoare ale marketingului) au scos un produs cat de cat coerent, cu pretul si calitatea … care este.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline Silviu_syl

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Gen: Bărbat
Re: Kizashi in oferta dealerilor
« Răspuns #29 : 31.Ian.2011, 02:54:07 a.m. »
Emm...speechless. Nici nu stiu de unde sa incep sau daca mai are rost sa incerc sa zic ceva. Atata darzenie in a sustine ceva n-am mai vazut. O sa ma fac ca n-am vazut remarcile penibile gen "Seat facut de capsunari" sau "in uzine in ger lucreaza bulgari si romani" pentru ca autorul afirmatiilor cu siguranta nu a ajuns la volanul unei masini de genul (passat 2000 nu se pune :))). In fine, ca sa nu ma mai repet inutil, asa cum a spus prietenul nostru cu mesajul anterior, Suzuki = pret mic si asamblare decenta. Dar Kizashi se abate de la regula. De ce nu stiu, o masina wanna be premium cu motor din anii 70, care, atentie, se spune ca are rezerve uimitoare de cuplu (Lol wtf?!). Rezervele alea sunt 240 n/m? E relaxant pt ca e motor mare? Imi pare rau ca trebuie sa il aduc cu picioarele pe pamant pe autorul acelei afirmatii, dar motor mare  = >3l, stii V6, V8, V10, V12, Boxer 3l+ etc. 2.4, 4 cilindri in linie, este un motor MIC, cu un tarif MARE la impozit. Sufera la putere, cuplu, orice. La orice ora 2.0t este un motor mai potrivit pt o masina de familie, una de oras, una de liniute, ce vreti voi. Iar pe langa motorul antic, dati-mi voie sa cred ca 29500 de euro se pot investi in ceva cu adevarat premium, nu intr-o masina experimentala a unei marci care nu a convins cu nimic in domeniu.
iar ca sa nu mai existe discutii aiuristice, nu denigrez Suzuki, e o marca fff tare, care are un scop f bine definit =>masini practice la pret bun. De aia am ales si eu Suzuki (bine, m-am ars da noah:))), de aia l-ati ales si voi, dar cu toate astea Kizashi este doar o gluma proasta. Iar motorul ei "nemuritor"...va garanta cu siguranta conditia de SIMPLU MURITOR proprietarului. Stiti ce sustine cel mai bine ceea ce zic eu? Nu am auzit sa fie niciun proprietar de Kizashi inca...orice alt model Suzuki dupa lansare deja s-a bucurat de succes. Cam liniste in sectorul Kizashi. 30000 de euro, deloc surprinzator. Asta e doar parearea unuia cu..."aere de pilot".
« Ultima Modificare: 31.Ian.2011, 02:55:58 a.m. de Silviu_syl »