.
Sistemul care face treaba asta este Asistenta la Franarea de Urgenta (AFU) - - dar cel noi pe SX4 nu il avem...
Eu am citit în cartea tehnică de la SX4 că EBD îndeplineşte şi funcţia de AFU.
Conform aceleiaşi filozofii de marketing, sistemul iAWD incumbă şi funcţia de control al tracţiunii.
Într-adevăr, la celebrele maşini germane marketingul funcţionează pe principiul" dacă tot cumpăraţi găina, mai puneţi nişte euroi şi puteţi să o dotaţi cu opţionale: creastă, cioc, unul sau două picioare (cât vă permite buzunarul), etc."
Nădăjduiesc ca măcar din acest punct de vedere niponii să nu se alinieze ţigănelii producătorilor auto europeni...
Pe care producători îi achiziţionează , mai nou, potentaţi din fostele lor colonii...Nu de alta dar mi-a rămas pe cortex o ediţie FIFTH GEAR în care prezentatorii erau îngreţoşaţi după primii metri de rulaj cu FORESTER, învins în acea emisiune de FREELENDER 2, ăla cu vreo 10 sisteme din alea cu 3 majuscule :ABS+EBD+TCS+...WTF. Pe care le vând ca pe ciorbă la restaurant, +pâine+smântână+ardei iute+oţet+mujdei+scobitori...până îi dublează preţul şi te întrebi de ce nu ai luat sushi, că era fără opţionale disponibile...