Autor Subiect: trepidatii la relanti  (Citit de 12548 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline sxtelu

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1590
  • Thanked: 41 times
  • Gen: Bărbat
    • În vecinătatea casei memoriale Nicolae Iorga
Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #20 : 26.Dec.2008, 11:36:43 p.m. »
In primul an mergeam cu mol 95 - comportament bun.
Ulterior m-am dedat la petrom 95 - consum mai mic - o idee, ceva mai mult zgomot, necesitatea de a fi turat ceva mai mult la plecarea de pe loc, mai ales in 4x4 auto.
Petrom 99+ inseamna motor mai silentios, reprize mai bune, consum mai mare - tot o idee.Pe acest carburant voi merge dupa ce voi iesi din colapsul financiar despre care am aflat la TV ca m-a inconjurat.
Am mai mers o vreme cu carrera 95 si se misca binisor.
Nu am utilizat CARRERA 100, MOL EVO SAU ROMPETROL 98, asa ca nu imi dau cu parerea.
Uitasem ,luk oil de 95, cred ca seamana cu petrom 95.
Doar atit...
"Este mai uşor să înşeli oamenii decât să-i convingi că au fost înşelaţi."

Mark Twain
 

Offline emanu900

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #21 : 05.Mai.2009, 08:58:07 a.m. »
La mine a tremurat de la inceput la relanti, fara sa am vreun consumator in functiune (nici macar radio-cd-ul). Cand stau cu frana apasata la stop, turatia scade si mai mult si trepideaza si mai tare vreo cateva secunde dupa care isi revine (calculatorul marind turatia). Iau piciorul de pe frana, turatia creste deodata, dupa care isi revine (bine, doar o gradatie sau doua). Totusi nu inteleg de ce nu au setat relanti-ul la minim 750, s-ar fi evitat astfel aceste mici neplaceri. Anyway, deja am 7300 km in 2 luni. Totusi, observ ca a scazut intensitatea vibratiilor de relanti in sensul ca nu mai sunt atat de dure. Deci ma astept ca pe la 20.000 sa fie liniste (sper, daca nu vad eu ce voi face :) )
A, si sa nu uit de benzina. Am pus doar 95 OMV si PetromV, Petrom 99+ si Efix Pix.
« Ultima Modificare: 05.Mai.2009, 09:00:16 a.m. de emanu900 »
SX4 1.5 SE
 

Offline Laurentiu

Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #22 : 06.Mai.2009, 11:31:58 a.m. »
Trepidatiile motoarelor au mai multe cauze:
- tip motor: benzina sau diesel. Motoarele cu aprindere prin compresie (diesel) au o trepidatie mai mare decit benzinarele;
- amortizoarele de cauciuc - din cauza compozitiei cauciucului, unele bucse pot fi mai tari (rigide) sau mai moi. Bucsele rigide vor amplifica trepidatiile;
- montarea incorecta a amortizoarelor - bucse pt motoare diesel montate pe motoare pe benzina;
- functionarea incorecta a cilindrilor sau a unui cilindru - bujie defecta, scapari de presiune pe linga scaunele supapelor, lipsa curent pe una sau mai multe bujii, alimentare incorecta a unui cilindru etc;
- punerea la punct a distributiei facuta incorect (1 dinte in plus sau in minus favorizeaza aparitia trepidatiilor si functionarea incorecta a motorului - lipsa putere, supraincalzire etc);
- un ralanti mai mic decit este indicat de proiectant-constructor;
- alimentare insuficienta cu amestec carburant a motorului.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Leutzu

Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #23 : 06.Mai.2009, 02:02:19 p.m. »
Aveti motoare VVT, la ele relatiul este mai jos decat la masinile normale. La aceste motoare relantiul variaza intre 500 si 800 rpm.

"VVT - Varies valve timing continuously throughout the RPM range for both intake and exhaust for improved performance in both overhead valve and overhead cam engine applications"


Offline emanu900

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #24 : 06.Mai.2009, 02:55:09 p.m. »
Eu stiam ca numai cel de 1.6 107 CP este VVT nu si cel de 1.5
Ma insel sau nu?
SX4 1.5 SE
 

Offline Leutzu

Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #25 : 06.Mai.2009, 03:24:11 p.m. »
Din cate stiu motorul de 1.5 99CP este acelasi cu cel de pe ignis anume M15A.

Toate motoarele ce au codul M, din cate stiu sunt cu vvt.
Cele ce au indicativ G sunt motoarele clasice MPI fara VVT.


Offline BXXENL

Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #26 : 06.Mai.2009, 07:18:26 p.m. »
Si eu stiam ca 1.5-ul nu e vvti (asa se cheama si la suzuky, la fel ca la toyota?). Si mai credeam ca sunt modificati doar parametrii valvei de admisie, nu si a celei de evacuare.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline emanu900

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #27 : 06.Mai.2009, 08:00:18 p.m. »
Eu cred c-ar trebui sa dam un mail la suzuki RO si sa ne spuna aia care-i spilu'  :) cel mai sigur
SX4 1.5 SE
 

Offline Leutzu

Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #28 : 07.Mai.2009, 01:25:56 a.m. »
Si mai credeam ca sunt modificati doar parametrii valvei de admisie, nu si a celei de evacuare.


Ala este Dual VVT.

Offline radu-sx4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 198
  • Gen: Bărbat
  • EX-SX
Re: trepidatii la relanti
« Răspuns #29 : 09.Mai.2009, 10:32:02 p.m. »
cu tremuratul stergatorului drept pe parbriz, ar fi trebuit sa observati, dimensiunile diferite ale celor 2 stergare de pe parbriz si modul in care calca pe acesta....  iar cu tremuratul la relanti eu zic ca dak mai continuati sa mai bagati spanuri de benzina in rezervor nu o sa duceti mult masina....pt. toate stresurile de putere si forta la masina, exista benzina de 100 cifra octanica de la omv sau aia de 98 de la petrom, incercati si mai vorbim....