Autor Subiect: Țăcănitul motorului la rece  (Citit de 4407 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #10 : 26.Oct.2010, 10:13:30 p.m. »
Zgomotul pe fata l-am avut si eu pana am schimbat caseta de directie.
La fel am crezut si eu ca e de la:bucse,amortizoare,pivoti ,etc,dar nu se mai aude nimic odata cu inlocuirea casetei.
 

Offline Laurentiu

Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #11 : 26.Oct.2010, 10:42:52 p.m. »
Zgomotul pe fata l-am avut si eu pana am schimbat caseta de directie.
E vorba de pornirea motorului si nu de zgomote ale masinii IN MERS.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline versus

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #12 : 26.Oct.2010, 11:51:22 p.m. »
zgomotul pe care l auzi e lantzul de distributie a motorului - asta pina se unge cu ulei ! la opel corsa 1,3 cdti face la fel  :notlst:
daca vrei sa scapi de tacaneli opteaza pt un motor cu curea de distributie :) :-))
oricum  ceva firesc - zic eu :D
 

Offline Laurentiu

Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #13 : 27.Oct.2010, 12:02:22 a.m. »
zgomotul pe care l auzi e lantzul de distributie a motorului
Zgomotul are alta cauza. In nici un caz lantul nu tacane; el BATE daca i se uzeaza patina iar bataia va fi continua pina la oprirea motorului.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline marius34

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 200
Re: Cloncanit pe fata la gropi
« Răspuns #14 : 27.Oct.2010, 06:55:00 a.m. »
 Trebuie analizata situatia: pivoti (superiori si/sau inferiori), capete de bara, bucse brate, capete planetare, prindere caseta de directie



Era raspunsul pentru problema 2 :D
 

Offline Laurentiu

Re: Cloncanit pe fata la gropi
« Răspuns #15 : 27.Oct.2010, 11:09:50 a.m. »
Era raspunsul pentru problema 2 :D
Aha. Unii se prind ceva mai greu. ;) :pardon:
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline Stropinel

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 44
  • Gen: Bărbat
Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #16 : 04.Dec.2010, 09:56:49 a.m. »
Domnilor, va rog sa ajutati la calmarea unui paranoic. Fetita mea are cca 150 km, ca abia de doua zile am primit-o. Am condus-o respectand indicatiile din manual pentru perioada de rodaj. In consecinta nu o turez peste 3000, ba chiar ma feresc sa ajung foarte aproape de limita, schimb pe la 2700-2800. Nu merg subturat. Am constatat surprins ca la accelerare in conditii mai grele (la deal, dupa o perioada de mers constant lent sau altele asemanatoare, cand efortul creste ceva mai mult) zgomotul motorului se aude nitel mai tare si, ceea ce ma intereseaza pe mine, cu un fel de harait pe care mi-e greu sa-l descriu. Interesant e ca il simt discret si in pedala de acceleratie, ca atunci cand intra ABS al frana, doar ca mult mai finut. E firesc? E de la angrenaje inca neunse/neasezate? E prima masina pe care o conduc in rodaj, va rog sa ma ajutati.

LE: observ ca este alt thread mai apropiat de specificul problemei mele. Imi cer scuze.
« Ultima Modificare: 04.Dec.2010, 10:01:16 a.m. de Stropinel »
De ce are veverita coada la spate? Pentru ca in fata sta ea...
 

Offline Laurentiu

Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #17 : 04.Dec.2010, 10:14:38 a.m. »
...zgomotul motorului se aude nitel mai tare si, ceea ce ma intereseaza pe mine, cu un fel de harait pe care mi-e greu sa-l descriu.
Greu de spus pe neauzite. E posibil sa fie cintecul (sirenaj) CV.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline adrian_r5

Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #18 : 04.Dec.2010, 11:29:43 a.m. »
schimb pe la 2700-2800. Nu merg subturat.

... nu pe draqu' ... pt. un motor aspirat care are cuplul max. la 4400 rpm  >:)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline miocrl

Re: Țăcănitul motorului la rece
« Răspuns #19 : 04.Dec.2010, 02:35:12 p.m. »
@adrian: masina e in rodaj, cum adica "nu pe draq" la 2800 - 3000 e numai bine pt rodaj
@stropinel: la 1ooo de kilometrii mergi sa se uite la ea sa mai stranga ce e de strans si pana atunci mai analizeaza si observa