poi faza e ca nu te opresc in circulatie.......sau cel putin nu am auzit pe nimeni...dar cand faci verificarea te pune sa il dai jos....legalizat nui merge ca m-am interesat si nu legalizeaza deoarece e interzis de UE ptr siiguranta pietonilor zic ei....si in plus depaseste din lungimea masinii...asa mi s-a zis la RAR...acum parerea mea daca iti place pune-ti...eu nu am avut probleme....si verificarea o sa o fac in alta parte nu la rar...
- Ba chiar te opresc in circulatie, existe echipaje mixte politie rutiera echipaj RAR (filtru RAR) mie in Bucuresti era sa-mi retina talonul pentru faptul ca aveam niste stopuri tunate si a trebuit sa-i dovedesc ca au catadioptru, asta dupa ce mi-au verificat ITP-ul, (pe calculator, in baza de date RAR), dimensiunile rotilor, noxele si reglajul farurilor (au o dubita cu un fel de tester mobil). Nu-si face nimeni sau aproape nimeni ITP-ul la RAR, ci intr-un service autorizat de RAR sa efectueze ITP-ul.
- Avantaje : bull bar-ul ii da masinutei un aspect mai agresiv si o transforma intr-un SUV (pentru cei care o privesc si mai au indoieli)
- Dezavantaje : Intradevar, in UE este interzis pentru ceea ce poate sa faca pietonilor in caz de accident, existe pericolul sa declanseze eronat Airbag-ul, mai ingreuneaza un pic masinutza, umbra RAR-ului si faptul ca stai la mana oricarui politist corupt care vrea sa-ti gaseasca nod in papura aici si in strainatate si chiar pretul.