Autor Subiect: Cauciucuri + jante pentru "off road"  (Citit de 6812 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline suzzy

Cauciucuri + jante pentru "off road"
« : 18.Sep.2010, 07:50:39 p.m. »
Daca tot suntem amenintati ca vine cea mai grea iarna din ultimii 1000 ani, ma tot gandesc sa cumpar pentru Ignis 4x4 niste jante de tabla si niste pneuri cu aspect mai de "off road" , adica cu un profil mai agresiv. Din pacate nu am gasit nimic pe dimensiunile astea care sa arate ca la masinile 4x4 veritabile echipate pentru noroaie.               Ce am vazut interesant si au si un pret decent sunt aceste pneuri: https://www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/reifentests/winter2008/195_65_R15/195_Wanli.jpg
Are cineva vreo poza cu un Ignis mai inaltat ceva? Eu nu am gasit nimic in acest sens.

Apropo daca are cineva 4 jante de tabla de Ignis care vrea sa le vanda sa dea un semn!
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline Batranul

Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #1 : 18.Sep.2010, 09:13:10 p.m. »
Daca mergi pe drumuri de tare pe care o sa tot fie zapade, te poti gandi si la un profil mai agresiv; daca de regula o sa mergi pe asfalt poti lua profile normale - is mai putin zgomotoase.
Eu am niste matadoare si merg bine pe zapada insa is relativ galagioase pe asfalt (am mers cu ele iarna si pe autostrada). Jante de tabla, pe r14 gasesti noi pe la 150 ron.
fost posesor de Ignis 1.5 4wd
www.scoaladepaine.ro
 

Offline cristian_ionescu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 236
  • Gen: Bărbat
Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #2 : 19.Sep.2010, 02:59:52 p.m. »
@suzzy: Vezi ca profilul cauciucului din linkul postat de tine, are si gauri pentru aplicat ghinturi, s-ar putea sa fie pentru cargo anvelopa aia.
Suzuki SX4, GS 1.6 4WD
 

Offline suzzy

Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #3 : 19.Sep.2010, 04:41:47 p.m. »
Vreau aspect mai agresiv, ca oricum iarna trecuta a mers bine si cu cele de fabrica de vara.   Nu sunt cargo din ce am vazut / citit.   Problema e ca , cu cat rotile vor avea aderenta mai mare in zapada, cu atat mai mult risc sa stric ambreiajul daca insist :D
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline cristian_ionescu

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 236
  • Gen: Bărbat
Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #4 : 19.Sep.2010, 10:13:50 p.m. »
Ambreiajul nu se duce asa repede, chiar daca ai un profil mai "off-road". Inseamna ca ar trebui sa se faca praf de la aderenta normala pe asfalt. Dar, tine cont de faptul ca daca vei cumpara anvelopele de iarna cu aceleasi dimensiuni ca cele de vara, vei avea un consum ceva mai mare de combustibil. Este de preferat sa iei anvelope de iarna putin mai inguste, pentru aderanta mai buna. Eu cand am luat cauciucuri de iarna, am ales aceleasi dimensiuni cu cele de vara, dar am intrat pe site-ul ADAC si am studiat topul cauciucurilor testate de ei. Nu am avut probleme nici cu masina nici cu aderenta, dar consumul creste iarna, la mine, cam cu 1~2% (asta difera de multi parametri, cel mai important zapada). Dar daca vrei aderanta buna pe zapada ... lanturi... unele cu tensionare automata, cu zaua mai mica, si poti rula si cu 50~60km/h, fara sa-ti fie teama. Si intradevar, cum spunea si Batranul, off road inseamna zgomot pe asfalt.
Suzuki SX4, GS 1.6 4WD
 

Offline suzzy

Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #5 : 20.Sep.2010, 09:45:05 a.m. »
Ca sa intelegeti :) masinuta asta consuma putin oricum, deci nu imi pun problema de consum in plus, cu zgomotul stiu cum e, oricum nu merg tare. Ideea de ambreiaj stricat era in felul urmator - daca ai pneuri de vara cum am avut iarna trecuta, masina patina usurel si treceai si prin zapada mare, cand simteam ca nu mai vroia dadeam inapoi incercam o alta abordare; la niste roti de iarna aderenta va fi mult mai buna si fara sa vrei insisti si unde nu trebuie, iar motorul fiind benzina si neavand cine stie ce cuplu la turatii mai joase il tii din ambreiaj. Problema nu e neaparat la mine dar cu masina mai merge si o fata.

Stiu ca aderenta e mai buna cu roti mai inguste iarna, insa si asa par subtirele, cel putin astea de vara cu profilul pt economie de combustibil. 
« Ultima Modificare: 20.Sep.2010, 09:47:39 a.m. de suzzy »
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline >pexic<

Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #6 : 20.Sep.2010, 09:58:24 a.m. »
"daca ai pneuri de vara cum am avut iarna trecuta, masina patina usurel si treceai si prin zapada mare"
erai la vale sau cum ?  :D  ce insemana "zapada mare" - 5cm ? lumea area perceptii diferite, de exemplu pentru mine "zapada mare" incepe de la 30cm nebatatorita.
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline sanduraveica

Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #7 : 20.Sep.2010, 11:27:34 a.m. »
       Nu stiu daca te ajuta cu ceva, imi cer scuze anticipat, dar iti povestesc ce am vazut intr-o zi, la Autonet. Eram cu Mihai care mi-a facut cunostinta cu- vreasc- colegul din Targoviste. Pe masinuta lui avea anvelope de Logan. Chiar mi-a placut cum arata, parca mai solida, mai agresiva, mai...altfel. Ii schimbase total aspectul.   
  • Ignis
 

Offline miocrl

Re: Cauciucuri + jante pentru "off road"
« Răspuns #8 : 20.Sep.2010, 11:02:18 p.m. »
da aspectul ignisului lui vreasc e super, dar daca vrei offroad si pregatire de iarna, cat sunt mai subtiri cu atata sunt mai utile iarna

Offline suzzy

  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!