Mie mi se pare destul de clara situatia:
- Touareg-ul vine in forta - vezi distanta mica fata de Logan (aproape ca merge in fundul lui);
- Logan-ul se da la o parte si se pliaza pe banda 2;
- Touareg-ul vrea sa-i dea o lectie si trage brusc de volan (cu semnal, ce-i drept) ca si cum ar vrea sa intre in Logan, dupa care - vazand ce s-a intamplat cu Logan-ul, trece cu totul pe banda 2;
- imi vine greu sa cred ca Touareg-ul n-a facut-o cu intentie - cum isi poate imagina cineva ca o masina pe care tocmai ai depasit-o (Logan-ul) va frana atat de brusc (de la 80km/h, cat par a avea cele doua masini) pe banda pe care se va plia, incat tu (Touareg) sa ai banda libera sa te poti baga ?!?! asta fara sa iau in calcul ca Touareg-ul ar putea avea sistem de avertizare 'unghi-mort'.
O situatie similara mi s-a intamplat si mie in aceasta primavara pe A1:
- depaseam o coloana de masini aflate pe banda 1 si - cand sa mai depasesc o masina - ma uit in oglinda retrovizoare si vad grila impunatoare a unui Range Rover negru la mai putin de 2m in spatele meu dand si flash-uri, Range Rover care cu cateva secunde mai devreme nu era in spatele meu (ma angajasem singur in depasire);
- linistit, bag semnal ca ma incadrez pe banda 1, dupa ce depasesc si ultima masina din coloana, si incep sa ma incadrez - toate astea cu respectivul RR in coada mea la o distanta f. mica;
- cand eram aproape de incadrare integrala pe banda 1 si am calculat ca respectivul RR are loc suficient pe banda 2, am piscat putin frana cat sa-i arat ca m-a deranjat comportamentul lui;
- atat i-a trebuit: a inceput sa se urce pe mine si pana nu m-a bagat pe banda de urgenta nu s-a lasat (noroc ca era libera) - toate astea la +120km/h;
- recunosc ca in situatia data, poate ca si eu m-am lasat influentat de comportamentul respectivului "sofer" si n-am procedat chiar OK...