O mica eroare, eu nu am zis ca am acolo roata de rezerva a masinii....(probleme mari cu masa suplimentara exercitata asupra articulatiilor hayonului). Exista un corp cilindric de vreo2 kg din polistiren expandat (spuma de mare pe romineste...) Atasarea rotii de rezerva pe hayon presupune calcule de care nu ma simt in stare.In plus observ ca nimeni nu mentioneaza dezavantajele gpl-ului :reducerea caracteristicilor dinamice ale vehiculului,cresterea masei proprii,micsorarea capacitatii de ungere pentru cilindrii (fata de benzina,care are si ea unele capacitati de lubrifiere ,gpl-ul e ,, uscat''),cresterea temperaturii de lucru in special in zona scaunelor de supape.Din cite cunosc ,loganurile cu gpl montat din uzina au scaunele de supapa din material mai rezistent decit cele pe benzina.Am impresia ca multi gpl-isti cauta un vehicul care sa le ofere benzina cu ocazia fiecarei acccelerari ,nu sa le-o consume....Greu sau chiar imposibil de gasit...Am vazut multe instalatii gpl montate dar la foarte putine nu se impregnase mirosul de gaz in habitaclu (chestie de profesionalism-greu de gasit inca in Ro).Ma alatur celor care inteleg ca un autototurism inghite bani cind il pornesti(pricep consumul si lupt impotriva lui prin stilul de condus,nu-mi cer imposibilul) si le urez succes adeptilor gpl-ului.