Autor Subiect: cocoasa sx4 macmat  (Citit de 2074 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline macmat

cocoasa sx4 macmat
« : 17.Sep.2010, 11:42:52 a.m. »
Am incercat sa-i dau un aspect mai ,,macho'' dar fara sa intervin ,,gauritor '' asupra masinii.Ansambul rotii are vreo 2kg,fixarea e in gaurile de numar spate+un suport magnetic la partea inferioara(din cauza asta nu imi e foarte teama de efectul asupra hayonului).Pina acum nu am observat efecte negative la balamale,sau zavor hayon.E drept ca nu am purtat-o permanent sau la viteze foarte mari.Revenirea la starea initiala se relizeaza cam in 10 min.In ceea ce priveste,, bull pseudo bar''am considerat ca ceea ce exista in comert(prin poze net)sint fabricate cu tevi prea groase ,bune pentru SUV-uri clasice dar prea mari pt sx4.Deoarece nu am urmarit cresterea rezistentei ci numai aspectul am gindit  varianta din poze.Nici in cazul asta nu am intervenit asupra masinii folosind niste gauri tehnologice existente(+vreo doua gauri in bara fibra ).La origine,barile suplimentare au fost niste cuiere de haine de la supermarket(m-au bucurat indoirile la 90 grade pe rotund....).Da' am facut-o unica....!!!    Mai revin cu amanunte ....
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: cocoasa sx4 macmat
« Răspuns #1 : 17.Sep.2010, 12:03:46 p.m. »
Eee pai daca tot ai deschis si topicul asta dedicat, tre sa punem si aici macar o poza, sa stie tot poporul despre ce vorbim. :)


SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: cocoasa sx4 macmat
« Răspuns #2 : 17.Sep.2010, 09:05:46 p.m. »
Si uite cum a aparut loc in portbagaj pentru rezervorul toroidal pentru GPL! :D ;)
Go Terios!!!:)
 

Offline macmat

Re: cocoasa sx4 macmat
« Răspuns #3 : 17.Sep.2010, 11:26:19 p.m. »
O mica eroare, eu nu am zis ca am acolo roata de rezerva a masinii....(probleme mari cu masa suplimentara exercitata asupra articulatiilor hayonului). Exista un corp cilindric de vreo2 kg din polistiren expandat (spuma de mare pe romineste...) Atasarea rotii de rezerva pe hayon presupune calcule de care nu ma simt in stare.In plus observ ca nimeni nu mentioneaza dezavantajele gpl-ului :reducerea caracteristicilor dinamice ale vehiculului,cresterea masei proprii,micsorarea capacitatii de ungere pentru cilindrii (fata de benzina,care are si ea unele capacitati de lubrifiere ,gpl-ul e ,, uscat''),cresterea temperaturii de lucru in special in zona scaunelor de supape.Din cite cunosc ,loganurile cu gpl montat din uzina au scaunele de supapa din material  mai rezistent decit cele pe benzina.Am impresia ca multi gpl-isti cauta un vehicul care sa le ofere benzina cu ocazia fiecarei acccelerari ,nu sa le-o consume....Greu sau chiar imposibil de gasit...Am vazut multe instalatii gpl montate dar la foarte putine nu se impregnase mirosul de gaz in habitaclu (chestie de profesionalism-greu de gasit inca in Ro).Ma alatur celor care inteleg ca un autototurism inghite bani cind il pornesti(pricep consumul si lupt impotriva lui prin stilul de condus,nu-mi cer imposibilul) si le urez succes adeptilor gpl-ului.
 

Offline pentium3d

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 193
  • Gen: Bărbat
  • SX4 4WD GS / SX4 S-Cross 1.4 AllGrip Passion
Re: cocoasa sx4 macmat
« Răspuns #4 : 04.Oct.2010, 11:19:38 p.m. »
Arata bine masina din poza pusa de @Khaos, insa nedumerirea mea este cum se mai deschide portbagajul!?
Oameni suntem toti. OAMENI sunt putini.
 

Offline macmat

Re: cocoasa sx4 macmat
« Răspuns #5 : 09.Oct.2010, 09:20:23 p.m. »
Este loc prin spatele ,,cocoasei,, pentru actionarea sistemului de deschidere( este keyless...)