Revin cu detalii asupra reviziilor si manualelor. Se pare ca este o diferenta intre masinile fabricate pe continentul nostru si cele fabricate in Japonia si apoi exportate. Din ce am scris in mesajele anterioare, documentatia a fost luata dintr-un manual pe suport electronic editat pt masini fabricate in 2006 in Japonia.
In manualul pe suport de hirtie care mi s-a inminat impreuna cu achizitionarea masinii, observ ca reviziile isi termina ciclul la 90.000 km dupa care se reiau. Graficele de intretinere pt masinile fabricate in Europa sint in functie de "clase": Clasa 1 (motorizare pe benzina cu senzor de oxigen), Clasa 2 (motorizare pe benzina fara senzor de oxigen), Clasa 3 (motorizare diesel 9HX), si Clasa 4 (motorizare diesel D19AA).
Inlocuirea curelei de antrenare anexe motor pt motoarele din clasa 1 si 2 se face la 90.000 km sau la intervalul de 72 de luni pt motoarele din clasa 1 si 2 insa o verificare sau inlocuire posibila se mai face si la 45.000km sau 36 luni.
Inlocuirea curelei dintata si intinzator de antrenare anexe motor pt motoare din clasa 3 si 4 se face la 120.000 km sau la 96 de luni; verificari se fac la 30/60/90 x 1000 km sau la intervalul 24/48/72 luni.
Inlocuirea curelei de distributie la motoare din clasa 3 se face la fiecare 240.000 km iar la clasa 4, inlocuirea se face la fiecare 150.000 km sau la 60 de luni.