Autor Subiect: SUZUKI ARAD (Infogo srl)  (Citit de 15469 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #10 : 12.Nov.2010, 12:48:19 p.m. »
Este bine de stiut, multumim de feedback @kifla!
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline kifla

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 42
  • Gen: Bărbat
Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #11 : 04.Dec.2012, 10:14:33 p.m. »
Am mai avut inca o experienta placuta pe la ei . Chiar daca au mai schimbat una alta ( tipa de la receptie e noua ) serviciile au ramas bune ( clientii sunt putini si au grija sa nu-i piarda  ) .
Swift 1.3 GS
 

Offline docmarius

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 9
  • Gen: Bărbat
    • Timisoara
Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #12 : 06.Nov.2015, 06:39:28 p.m. »
Oamenii astia sunt pe calea cea buna :D

Pe scurt, achizitia unei Vitara a decurs pe scurt asa (Septembrie 2015):

Vineri la 16:45: Telefon la ei, confirmare ca masina e pe stoc. Din pacate omul pleca in concediu, dar lasa vorba la colegul de la Honda si se rezolva (Sambata nu au program)
Luni pe la ora 9:30: Colegul de la Honda ma suna, stabilim ca "ramane, se poate impacheta".
Luni, 11:30: factura ajunge pe mail
Luni 12:30: confirmarea platii - ne intelegem pe miercuri sa merg dupa masina.
Miercuri la 15:00: conform intelegerii se confirma ca pot merge sa o ridic.
Miercuri, 16:30: tranzactie completa - drum spre casa.
Luni: telefon: Totul e ok? Sunteti multumit? etc.

Promti, simpatici, prietenosi...
10x
« Ultima Modificare: 06.Nov.2015, 06:42:52 p.m. de docmarius »
  • Vitara Passion 1.6 ALLGRIP 5MT Atlantis Turquoise / Superior White
 

Offline radu13

Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #13 : 10.Feb.2016, 04:02:29 p.m. »
Si eu am luat o Vitara de la ei in ianuarie 2016.

Nota 10 pe linie la toate serviciile, incepand cu drive test, informatii, rabdare, acte de vanzare cumparare, predare.

Am fost la ei de 2 ori: la drive test si cand am ridicat masina.

De incredere, recomand cu caldura.
  • Suzuki Vitara 1.6D Spirit Allgrip MT
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #14 : 10.Feb.2016, 04:11:30 p.m. »
O informatie imbucuratoare pentru colegii din vestul tarii.
Cat despre tine, Radu, te asteptam cu un Jurnal de bord cand esti pregatit.  :good:
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline centel

Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #15 : 08.Apr.2016, 04:20:39 p.m. »
Buna,

Din cate am citit eu pe aici numa cuvinte de lauda pentru Arad. As vrea sa pot zice si eu la fel dar cu mine au fost cam neseriosi.
Am trimis mail in care am cerut o oferta pentru Vitara, am sunat peste 2 ore eu, domnu de la capatul celalalt mi-a promis o oferta pana la sfarsitul zilei, cel tarziu maine. Nici un raspuns! Am sunat a doua zi, tot eu, am vorbit cu acelasi domn, nu i-am retinut numele: "pana la sfarsitul zilei va trimitem o oferta, am intrebat, astept raspuns!". Nu stiu exact de la cine astepta raspuns. Am o banuiala dar fara probe nu as vrea sa comentez :D
Ideea e ca m-au sunat peste patru zile de la promisiunea initiala , cand deja era prea tarziu....
  • Vitara 1.6 Passion 2WD AT - Galactic Grey
 

Offline enicky

Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #16 : 08.Apr.2016, 05:36:46 p.m. »
Ideea e ca m-au sunat peste patru zile de la promisiunea initiala , cand deja era prea tarziu....
            Probabil ca intre timp a vorbit cu "colegii" ca sa se coreleze la pret ! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline PAR

Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #17 : 21.Mar.2017, 08:33:17 p.m. »
Am fost astăzi la ei pentru prima revizie, mulțumit, au pus folie pe scaun ce mi se pare normal, la TM nu practică așa ceva, timp de lucru/așteptare o oră și patruzeci de minute de când am intrat pe ușă, și până eram deja la mașină.

Plătit 623,76 lei din care 215 lei este doar filtrul de polen cu carbon activ, l-am luat la pachet, că încă își face treaba cel de la MANN, dar am zis să încerc și acesta cu sigla Suzuki pe cutie, poate ține mai mult.

Ce mi-a plăcut la plecare a fost, când mi-au spus că au activat opțiunea din meniul de bord, să-mi amintească/afișare în bord când se apropie revizia următoare, km sau un an.

Nici nu știam că se poate, au spus că din fabrică nu vine cu această opțiune activă, doar la diesel, cum știam și eu, dar au avut un caz cu o doamnă care a venit la prima revizie la 30k km pe motiv că nu a apărut nici o avertizare ca și la alte mărci.

Am întrebat dacă se poate modifica din soft să se aprindă luminile/faza scurtă automat indiferent dacă este zi sau noapte, când este pus pe AUTO, dar nu au mai avut solicitarea asta, și nu au știut.

Mulțumit de ei, foarte amabili și flexibili, am sunat vineri pentru programare, au spus marți la 10:40, am întrebat mai târziu nu se poate, pe la 13, da, se poate.
Pe mail răspund mai greu ~ 2 zile.

  • Suzuki Vitara Spirit 2WD 1.6 VVT AT
 

Offline bogdanzarnescu

Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #18 : 21.Mar.2017, 09:13:45 p.m. »
Confirm, pe partea de service sunt foarte amabili, explică cu răbdare, jos pălăria.
Pe partea de vânzări sunt mai puțin prietenoși și flexibili, nu vreau să spun neserioși că nu sunt genul să stau la discuții dacă am impresia că deranjez. Motiv pentru care am și luat din altă parte.
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Offline dAlex

Re: SUZUKI ARAD (Infogo srl)
« Răspuns #19 : 17.Iul.2017, 10:07:13 a.m. »
Am facut revizia la ei si pe langa asta am vrut sa imi repare si ceva probleme cu niste piese de plastic sparte din cauza impactului cu un caine, un greiere, usa la haion, update multimedia..

La revizie a fost ok, dar la partea cu reparatiile/investigatiile vad ca nu sunt prea motivati. Am tot tras de ei sa imi faca o oferta de pret pentru piese, sa se puna sa faca treaba si nimic. Nici un raspuns, nici un interes. Aveau si multe masini la coada, si probabil le merge afacerea, nu stiu ce sa zic.

Da, schimba filtre, ulei, s.a.m.d. dar se pare ca nu se complica la mai mult. Dimpotriva, i-am rugat macar sa imi dea referintele la piesele pe care le-au vazut rupte sa ma duc sa le iau din alta parte si raspunsul sefului de service a fost "sa fac eu treaba altuia?". Totusi mi le-a dat, dar rau am facut ca mi-a strecurat si un reper de care nu aveam nevoie si pe care l-am luat in plus cam degeaba. Noroc ca era numai 30 de lei. Altul in schimb de care aveam nevoie, nu mi l-a dat, nu l-o fi vazut.

O fi fost prea mult ce le-am cerut?
  • Vitara Passion 4x2, 1.6 Benzina, MT