Foarte interesant topicul. Trebuie sa recunosc ca prinde.. Nu m-am desprins de la pc
- Deci in legatura cu consumul instant trebuie sa fiu deacord cu miocrl. Si mie mi se pare corect sa creasca cu cat viteza scade, daca e pe liber. Si la mine tot asa se duce consumul instant pana in 20 cand incetinesc la semafor.
- In legatura cu frana de motor. Am observat un fenomen. Poate doar mi se pare mie. Daca te afli in panta si urmeaza o curba "consistenta", masina reactioneaza mult mai slab cand esti pe liber decat atunci cand te afli intr-o treapta de viteza si sunt cuplate rotile din fata (ma refer la rezistenta in volan si la precizie.) Eu personal nu ma simt in siguranta daca e pe liber si imi da impresia ca nu vireaza cum trebuie. Plus ca de regula se accelereaza in a 2-a jumatate a curbei pentru a mentine o traiectorie corecta. Pe liber nu poti face asta!!. Deci pentru siguranta, nu se coboara o panta pe liber.
- In legatura cu consumul zero in frana de motor nu ma exprim. Eu nu am o sursa 100% sigura.
- Sa va mai zic un fenomen care e mai mult la psihic. De cand am inchis consumul instant si cel mediu [CB nu mai afiseaza nimic], mi-a scazut consumul cu 0.5 l/100km oras/afara
p.s. Siguranta e pe primul loc. Nu va riscati viata pentru 1.5 - 2.5 litri / 100 km