Autor Subiect: Raportare gresita consum combustibil  (Citit de 11209 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Myrcea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #60 : 15.Iul.2010, 04:51:20 p.m. »
Cred ca totusi era vorba de l/h (litri / ora) si nu de km/l sau l/M sau MPG sau alte raportari intre distanta si consum...
***************************************************
Suzuki Ignis 1.3 VVT 4x4 Cat's Eye Blue (+eleron spate :D)
 

Offline Myrcea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #61 : 15.Iul.2010, 05:37:02 p.m. »
Din surse 100% sigure am aflat ca atunci cand esti in frana de motor si turatia este mai mare decat turatia de relanti (sau un anumit nivel considerat limita), la masinile cu injectie controlata electronic, nu se mai injecteaza benzina. Deci consumul este 0!
***************************************************
Suzuki Ignis 1.3 VVT 4x4 Cat's Eye Blue (+eleron spate :D)
 

Offline miocrl

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #62 : 15.Iul.2010, 06:40:06 p.m. »
La SX4 si swift daca apesi butonul de schimbare afisaj consum(instant medie... samd) si tii apasat iniante de a pune contactul,
cand pui contactul o sa observi ca se stinge si aprinde l/100 apoi apesi iar pe el si vei vedea surpriza:

 km/l sau l/M sau MPG


am incercat chiar acum.

Offline hugbear

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #63 : 16.Iul.2010, 12:16:54 a.m. »
Din surse 100% sigure..........
CIA? SIE? KGB? Sunt atat de secrete ca nu ni le poti spune si noua? :D
Personal eu imi rezerv 50% pentru "injectie de intretinere" si 50% pentru "injectie zero" tocmai pentru ca n-am gasit inca o sursa de incredere care sa-mi spulbere una din variante. Nu neg posibilitatea ca "sursa" ta sa aibe dreptate dar cred ca majoritatea de pe-aici vor sa judece singuri credibilitatea unei surse, mai ales cand e vorba de "100%"  ;).
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline adrian_r5

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #64 : 16.Iul.2010, 08:22:41 a.m. »
5) Nu am sustinut ca exista intr-adevar un consum de zero absolut, am zis doar ca daca o sa cauti pe forumuri o sa intalnesti des ideea asta. Cum nu am verificat sa pot zice cu certitudine ca asa e, nu vreau sa conving pe nimeni ca am dreptate. Dar pot intreba colegi care produc ECU-uri de motor.

CIA? SIE? KGB? Sunt atat de secrete ca nu ni le poti spune si noua?

... a ales varianta cea mai simpla - "intreaba un prieten"  ;)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline Alex-Swift 1.3 GLX

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #65 : 16.Iul.2010, 08:37:02 a.m. »
Foarte interesant topicul. Trebuie sa recunosc ca prinde.. Nu m-am desprins de la pc :)
- Deci in legatura cu consumul instant trebuie sa fiu deacord cu miocrl. Si mie mi se pare corect sa creasca cu cat viteza scade, daca e pe liber. Si la mine tot asa se duce consumul instant pana in 20 cand incetinesc la semafor.
- In legatura cu frana de motor. Am observat un fenomen. Poate doar mi se pare mie. Daca te afli in panta si urmeaza o curba "consistenta", masina reactioneaza mult mai slab cand esti pe liber decat atunci cand te afli intr-o treapta de viteza si sunt cuplate rotile din fata (ma refer la rezistenta in volan si la precizie.) Eu personal nu ma simt in siguranta daca e pe liber si imi da impresia ca nu vireaza cum trebuie. Plus ca de regula se accelereaza in a 2-a jumatate a curbei pentru a mentine o traiectorie corecta. Pe liber nu poti face asta!!. Deci pentru siguranta, nu se coboara o panta pe liber.
- In legatura cu consumul zero in frana de motor nu ma exprim. Eu nu am o sursa 100% sigura.
- Sa va mai zic un fenomen care e mai mult la psihic. De cand am inchis consumul instant si cel mediu [CB nu mai afiseaza nimic], mi-a scazut consumul cu 0.5 l/100km oras/afara :)

p.s. Siguranta e pe primul loc. Nu va riscati viata pentru 1.5 - 2.5 litri / 100 km

acum puteti sari cu thumb down.. m-am obisnuit sa le primesc fara motiv ;)
« Ultima Modificare: 16.Iul.2010, 08:38:33 a.m. de Alex-Swift 1.3 GLX »
 

Offline Maioru

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #66 : 16.Iul.2010, 08:39:41 a.m. »
Nu am urmarit intreaga polemica, dar intelesesem ca la masinile echipate cu sistem Start/Stop se intrerupe alimentarea cu carburant la semafor - deci consum 0 absolut, sau ma insel ?
MAIORU SX4 1,6 GS 4WD S.COPPER-2009
 

Offline Laurentiu

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #67 : 16.Iul.2010, 08:42:19 a.m. »
Din surse 100% sigure am aflat ca atunci cand esti in frana de motor si turatia este mai mare decat turatia de relanti (sau un anumit nivel considerat limita), la masinile cu injectie controlata electronic, nu se mai injecteaza benzina. Deci consumul este 0!
Nu numai la masinile cu injectie si controlate electronic se poate realiza asa ceva.
Economizorul E.E.B.I.O. poate face asa ceva si pe masinile cu carburatie. Ceea ce este important la alimentarile pe carburatie este ca in circuitul de ralanti sa fie montat un electroventil. Uite aici un link ( http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=30132#30132 ) inca din 2005 asupra unei asemenea discutii. Vei gasi si documentatia aferenta montajului si functionarii dispozitivului.

Cit priveste consumul de combustibil, am avut inca inainte de revolutie un dispozitiv de consum instantaneu pe o masina romaneasca. E drept ca dispozitivul era strain si la vremea de azi rudimentar (made in Germany) dar a functionat - http://www.oltcit.ro/masinata/laurentiu.htm  :)
« Ultima Modificare: 16.Iul.2010, 08:50:36 a.m. de Laurentiu »
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline costin_bad

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #68 : 16.Iul.2010, 12:51:38 p.m. »
Intreruperea alimentarii cu benzina cand masina este in frana de motor este 100% pentru simplul motiv ca rezulta (ca si sistemul de control al vaporilor de benzina, EVAP) din cerintele normelor EURO pentru reducerea emisiilor nocive. Supernova, de ex., care era EURO2, avea ambele sisteme.

Asa cum spune si Laurentiu si la masinile cu carburator se putea face, sau exista la unele -nu era generalizat.
  • sx4*4
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”

Margaret Thatcher
 

Offline miocrl

Re: Raportare gresita consum combustibil
« Răspuns #69 : 16.Iul.2010, 01:10:19 p.m. »
la masinile echipate cu sistem Start/Stop se intrerupe alimentarea cu carburant la semafor - deci consum 0 absolut, sau ma insel ?

polemica era legata de consum in frana de motor care e 0 nu "0". la relanti sistemele de start-and-stop fac oprirea si pornirea motorului termic la statul pe loc. aici intervin niste conditii... are loc oprirea doar daca ai mers o distanta minima sa zicem 500de metrii ininte sa stai din nou pe loc. altfel, daca mergi bara in bara  si opresti din 10 in 10 metrii acest sistem nu va opri motorul termic.. din cauze de eficienta.