..
Am vazut mai demult la un Opel Vectra, pe masura ce viteza scadea, consumul instantaneu scadea constant si se oprea pe la vreo 0,8 l/100km.
in frana de motor sau la relanti?
presupun ca in frana de motor e asta ca spui tu la vectra ca la relanti daca era, consumul trebuia sa fie macar constant daca nu sa creasca
precum se intamplala noi.
prin abstractie: mergi la vale.. o vale lunga de 100 de kilometri
daca esti la relanti la
100 km/h consum relanti
1l/100 ai nevoie de 1 ore ca sa faci 100 kms - consum de 1 l pentru 100 de kilometri in 1 ora.
daca esti la relanti la
50 km/h consum relanti
1l/100 ai nevoie de 2 ore ca sa faci 100 kms - consum de 2 l pentru 100 de kilometri in 2 ore
daca esti la relanti la
25 km/h consum relanti
1l/100 ai nevoie de 4 ore ca sa faci 100 kms - consum de 4 l pentru 100 de kilometri in 4 ore
si asa mai departe daca valea se termina si masina se opreste incet incet... consumul calculat si afisat creste
pentru 1oo de kilometri .. pentru ca 100 de kilometrii ii faci in tot mai mult timp deci
@nuibai: la sx4 si swift se pot face ceva modificari de afisaj inspre l/h