0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
5) Dupa ce iti scoti bujiile afara in panta, indicat e sa fie una abrupta, sa ne anunti si pe noi daca sunt albe sau nu. Asa vei stii cu certitudine daca cei care sustin ca se taie injectia au dreptate sau nu. Ar mai fi varianta sa intreb un coleg care lucreaza la ECU-uri de motor, poate el stie cum e implementat.6) Nu e vorba de cuzineti, baiatul cu pozele a dat argumente mai solide pentru potentiala aparitie a uzurilor datorate franarii de motor8. Dar daca m-as confrunta cu situatia descrisa de tine, cred ca primul imbold ar fi sa trag frana de mana. Nha, acu o sa zici iar ca sunt necunoscator si inconstient, dar masina a fost prevazuta cu frana de mana pentru situatiile in care frana de picior nu mai functioneaza
1. 6 pagini intr-o singura zi ...2. E foarte adevarat ca impotriva franei de motor cu retrogradare nu prea mai ai cum sa protejezi transmisia...
Am mai participat la dispute pe tema consumului "0" in frână de motor; fără a intra în detalii tehnice, doar pe baza bunului simţ, consider că atât timp cât motorul funcţionează - există explozie în cilindri - consumul este senibil mai mare decât 0 litri / 100 km.
... S-a pornit de la situatia intalnita zi de zi in oras, semafor pe rosu si franat prin punerea schimbatorului la punctul mort si folosirea franei de serviciu. ...
Asteptarile tale sunt gresite. Este corect sa arate o cifra crescatoare, vertiginos chiar pe masura ce te apropii de 0km/h, si mai are voie si sa fluctueze nebuneste din cauza diferitelor sisteme care vor suge putere de la motor. Asa face la toti.
@petre2: la fel e si la mine.