0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
"frana de motor" vs "scos la punctul mort"
Adi, vezi ca exista osciloscoape pe USB care nu sunt asa scumpe si destul de performante. Impreuna cu un laptop sau netbook, poti linistit sa il folosesti pe post de osciloscop portabil, cu o investitie mica si rezultate multumitoare...
1. cand esti in frana de motor, nu se mai injecteaza combustibil si consumatorii functioneaza pe baza energiei produse din inertie. Deci consumul de combustibil este 0. 2. In momentul in care ai atins turatia de relanti, ECU incepe din nou sa injecteze combustibil pentru a preveni oprirea motorului, iar consumul va fi cel de la relanti.3. E o chestie care nu prea am cum sa o verific...
alta intrebare: cica cuzinetii se uzeaza in un anumit loc la accelerare siin alt loc la decelerare. si cica sa nu folosesc frana de motor ca apar uzuri in + la cuzineti.
..."frana de motor" vs "scos la punctul mort" aparea o tabara care recomanda frana de motor pentru ca scade consumul si alta tabara care recomanda punctul mort pentru a se preveni uzurile posibile din cauza smuciturilor. Din punctul meu de vedere adevarul e undeva la mijloc si nu mai imi bat capul sa fac intr-un anume fel. Pur si simplu, aleg la nimereala...
Aveti totusi grija cu frana de motor, pentru ca ambreiajul si cutia de viteze sunt mult mai scumpe decat placutele de frana.
Nu e vorba de cuzineti, baiatul cu pozele a dat argumente mai solide pentru potentiala aparitie a uzurilor datorate franarii de motor
mergem maine la o "tigara"? dar afara pe terasa nu la afumoar
poate mai da si prietenul Myrcea pe la noi pe forum