0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Ba este destul de grav ... nu asa se opreste masina (scoasa din viteza) ... se foloseste frina de motor combinata cu frina de picior si retrogadare in treptele inferioare !!!... in rest nu e grav !
poate fi normal sa afiseze asa. turtia motorului e aceeasi.. fiind la relanti, iar distanta parcursa in timp e tot mai mica => prin calculele ce le face ca se consuma mai mult. incearca sa faci frana de motor .. sau sa nu il mai tii pe instantaneu
... Cred ca ceva senzor sau ECU-ul de motor nu functioneaza cum ar trebui...
Am observat si eu ceva asemanator cu consumul instant: mergeam oarecum in panta, pe un drum mai accidentat, masina scoasa din viteza si practic o controlam doar din frana. Ei bine, consumul instant se "juca" pe la tot felul de valori, fara ca acceleratia sa fie atinsa.
PS: Doar nu va imaginati ca atunci cand stati la semafor cu motorul pornit aveti consum 0, nu? Daca stam un pic sa ne gandim, el e un pic cam infinit...
problema apare la viteze f. mici (2-5 km/h) ...dar mai descoperim lucruri noi ...
... Masina nu are nici o problema. Problema e intre volan si scaun. Si la service, ca sunt niste bieti mecanici cu 4 clase, care nu au pregatirea necesara sa diagnosticheze "probleme" complexe ca astea.
Pai hotaraste-te o data... turatia scade rapid, iar debitul ramane constant ? Poate doar daca continui sa apesi pedala de acceleratie... Ceva nu se leaga in explicatia ta!Esti in regim de deceleratie, nu de acceleratie !