0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
masina e scoasa din viteza, o tin doar cu frana, iar indicatorul arata, pe masura ce viteza scade la 0, un consum de 10, 12, 15, 19 l/100 km. Cand masina s-a oprit, arata in sfarsit 0.Nu e gravVoi ati mai patit asa ceva ?
Ba este destul de grav ... nu asa se opreste masina (scoasa din viteza) ... se foloseste frina de motor combinata cu frina de picior si retrogadare in treptele inferioare !!!... in rest nu e grav !
poate fi normal sa afiseze asa. turtia motorului e aceeasi.. fiind la relanti, iar distanta parcursa in timp e tot mai mica => prin calculele ce le face ca se consuma mai mult. incearca sa faci frana de motor .. sau sa nu il mai tii pe instantaneu
Foarte tare comentariul !!!Si de ce ma rog nu asa se opreste masina ?
Turatia motorului scade la turatia de relantiu foarte rapid. "Problema" apare deoarece masina este in mers cu un consum de benzina (fie el si consum de relantiu). Consumul instantaneu este esprimat tot in l/100km, daca ai merge 100 km cu viteza si consumul din acel moment. Daca viteza de deplasare scade iar debitul de benzina ramane constant, consumul necesar pentru parcurgerea a 100km (in conditiile momentului respectiv) creste. @deconectat a explicat mai bine. am postat in acelasi timp