In urma unei emisiuni pe care am vazut-o recent la un post de televiziune incep sa am emotii cand ma gandesc la faptul ca se apropie revizia de 15000 km. Majoritatea service-urilor, fie ele si autorizate, apeleza incepand de la mici trucuri menite sa sicaneze clientul si sa mai scoata ceva bani din buzunarul acestuia pana la situatii cu iz penal ( inlocuirea in perioada de garantie cu piese deja folosite si reconditionate).
Un alt aspect ce ma ingrijoreaza este uleiul utilizat. Suzuki recomanda Shell dar toate service-urile din Romania utilizeaza Mobil 1 sub pretextul ca in S-E Europei asta ar fi uleiul recomandat de producator. Ungaria pare a fi ultima tara catre est unde se livreaza Shell. Consider ca uleiul este eseta unei bune functionari a motorului si as dori sa evit o pacaleala (la urma urmei nimeni nu stie ce se ascunde in butoaiele alea mari de tabla)
Datorita acestor aspecte sunt tentat sa incerc o colaborare, poate chiar pe termen lung cu un service serios de afara ( cel mai probabil din tara de fabicatie a masinii - Ungaria).
A facut cineva revizia in strainatate? Daca da il rog sa ne impartaseasca detalii ( piese utilizate, ulei, costuri, comportament mecanici, etc.)
Mulumesc.