Si mie-mi placea, cat timp a fost Suzuki Ignis
Iata
aici povestea mai amanuntita a lui IGNIS, respectiv:
Suzuki IGNIS Jp/ Suzuki IGNIS Eu / Subaru Justy Eu / Chevrolet CRUZE Jp / Holden (Opel) CRUZE Aus
Dintre toate se pare ca Holden-ul e de-a dreptul
... betonPractic, din multiplele articole pe care le-am citit, rezulta o masinuta cam asa:
- lungime: 3.625m (cu ~14.5 cm mai scurt decat Ignis Eu) adica fix cat Jimny, dar cu ampatament sensibil mai mare
- latime: ceva mai lat decat Ignis Eu ... 2 cm parca
- garda la sol 18 cm ... mai mare decat Ignis Eu (17 cm)
- iAWD permanent cu vascocuplu ... probabil similar cu Ignis
- tren de rulare: arcuri, amortizoare, conceptie punti, bare antiruliu etc ... imbunatatite fata de Ingis
- interior ceva mai bun fata de Ignis
- o masa de 975 kg ... fata de 1010kg la Ignis
- motor de 1.5 109 cp / si cuplu 143 Nm ... fata de 1.5 99cp / 133 Nm la Ignis
(prin comparatie SX4 4x4 1.6 vvt fara facelift are ~1250 kg, 107 cp si 145 Nm, la turatiile respective evident)
- overall ... un look mai interesant la Holden/Chevrolet Cruze, decat la toate celelalte modele surori
Intrucat cunosc comportamentul lui SX4 1.6, micutul Holden mi se pare o masinunta de super fun si
foarte, foarte potenta, desi australienii (care in domeniul auto sunt aproape de americani in privinta gusturilor) o considera doar
adequate in privinta puterii. Asa e ... fata de V8 5 litri si consum de 50 la suta cu care sunt obisnuiti.
Oricum, cred ca daca ar fi ajuns in Europa modelul "Opel Cruze"
ar fi fost bestseller abslout.
Ar fi ingropat o multime de modele din clasa mica/city, care pe langa el ar fi parut submotorizate, prea joase si ... doar 2x4.