In scripte vad ca devenim extrem de intransigenti si mai catolici decit Papa insa daca ni s-ar intimpa noua (acum e mai dificil pt ca masinile sint noi dar sa nu uitam ca si ele imbatrinesc), nu prea ne-ar conveni ca pt un simplu bec (de numar) sau un stergator lipsa ori care lasa urme adinci pe parbriz, sa fii rechemat in statie.
Si daca tot nu ne convine ca s-au scos cele 102 taxe si nu mai avem unde sta la rinduri, ar fi bine sa se desfiinteze statiile ITP si sa ramina pentru verificare cu programare doar statia RAR. Cred ca asa in vom multumi si pe nemultumiti.
Cum ziceam pe alte topicuri am un Clio care luna viitoare implineste 11 ani, prin urmare intrasigenta la ITP nu provine de la faptul ca am (si) masina noua.
Deasemeni ziceam mai sus ca sunt de acord cu tine ca pentru zgarieturi pe usa de exemplu nu e cazul sa pici inspectia. Pentru oglinzi sparte, luneta care nu se dezabureste ca sa nu mai vorbim de scurgeri de ulei sunt de alta parere. Poate toleranta ta la chestii acceptabile e mai mare decat a mea in cazul ITP-ului. Cred ca este mai mare decat a mea si legat de alte subiecte.
N-am pomenit nimic de 102 taxe, nu stiu de ce le aduci in discutie. Sunt cel mai mare sustinator al debirocratizarii sistemului actual. E drept ca eu vad ca asta sa o faci prin sisteme informatice, dar cata vreme vor putea tine bugetul echilibrat cu cat mai putine taxe cu atat mai bine. Tu esti sigur ca au bani pentru toate promisiunile?
Legat de numarul statiilor ITP acolo va functiona legea cererii si ofertei. Daca RAR le retrage licenta celor care fac prostii o sa fie un perioada de cozi care va genera deschiderea unor noi statii ITP de catre cei care vor sa faca bani in acest segment de piata (similar cu spalatoriile sau service-urile).