Autor Subiect: Stiri pe scurt...  (Citit de 354625 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline bogdanzarnescu

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1890 : 24.Ian.2017, 09:29:29 p.m. »
E scris prost. Se vor putea folosi toate minutele/mesajele/mb incluse în abonament oriunde în UE. Dar vor fi limitări, pentru că în România sunt prețurile și cu 90% mai mici, oricui i-ar conveni să plătească un abonament aici și să-l folosească în altă țară. Nici noi nu vom putea folosi 6, 8, X GB în roaming. Va fi nelimitat în limita a......  Fair usage policy.
  • Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
 

Online NicNic

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1891 : 24.Ian.2017, 09:50:45 p.m. »
Sper ca tariful reglementat la nivel european sa se aplice indiferent de operatorul folosit, national sau in roaming.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline toma

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1892 : 25.Ian.2017, 10:33:22 a.m. »
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1893 : 26.Ian.2017, 04:26:39 p.m. »
Primariile satului cu ministri au ramas cu bani in buzunar la sfarsitul anului trecut. :notlst:

Alta si mai tare: Politisti sechestrati in biserici:-O
« Ultima Modificare: 26.Ian.2017, 04:39:08 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline toma

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1894 : 26.Ian.2017, 05:01:59 p.m. »
Citat
[...]Printre proiectele pentru care s-au alocat bani la inceputul anului 2016, dar nu au fost cheltuiti, deoarece acestea nu au mai inceput, se numara: largirea strazii Fabrica de Glucoza[...],

 X-( :w :-q :popa:

Stiu ca scrie in regulament sa nu abuzezi de emoticoane dar cred ca incalcarea asta e mai mica decat daca cea rezultata din folosirea cuvintelor

PS: pe acolo pierd de doua ori pe  zi niste minute din viata  ...
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1895 : 26.Ian.2017, 05:14:45 p.m. »
Mai e cineva si cu Prelungirea Ghencea...  :D
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Silfax

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1896 : 26.Ian.2017, 09:50:26 p.m. »
Mi-am tot dat peste maini sa nu mai scriu off topic, dar nu rezist sa nu o spun pe asta in lumina celor scrise mai sus.... In '91 mi-a cazut in mana o harta ADAC a europei si tin minte ca a fost pentru prima data cand am avut speranta ca vom arata in urmatorii 10-15 ani ca si Germania la infrastructura. In mintea mea idealista de atunci nu imi puteam imagina ca ar exista ceva care sa impiedice acest ideal. Faptul ca Bucurestiul, dupa aceeasi perioada de timp inca nu are o centura functionala (nu mai spun de inele pentru fluidizare trafic.), tine exact de aceeasi incompetenta guvernamentala din '89 pana in prezent.
Dar sa vin si cu stirea: fabrica Renault din Tanger a egalat productia de la Colibasi, ca si nr de unitati. Avand in vedere conditiile grupului Renault pentru a pastra si dezvolta capacitatile din Romania, sunt departe de a fi indeplinite, este doar o chestiune de timp pana cand se va lua decizia mutarii definitive a productiei in zone mai profitabile si legate cu infrastructur aviabila la restul lumii.
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline aleksanders

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1897 : 26.Ian.2017, 09:57:29 p.m. »
tangerul doar asambleaza.... si in veci nu o sa dispuna de un numar de specialisti cum are la colibasi - sa nu uitam ca dacia nu numai ca asambleaza la colibasi, dar are si o unitate de subansamble, iar parte a componentelor dacia, cam 85-90% vin tot de pe piata romaneasca.... astia si fara autostrada sa isi duca masinile catre vest si tot fac profit urias in Romania, atata vreme cat vaca asta da muuuulllllttttt lapte francezu o sa stea indiferent de conditii!

"O altă activitate importantă a Uzinei Vehicule constă în fabricarea de piese pentru celelalte uzine Renault care asamblează modelele Logan, Sandero și Duster: Brazilia, Rusia, Maroc, Columbia, Iran, India şi Africa de Sud. În plus, Uzina Vehicule livrează și caroserii de Logan berlină, asamblate și vopsite, uzinei Renault din Algeria." http://www.daciagroup.com/despre-noi/platforma-industriala-dacia/uzina-vehicule
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline toma

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1898 : 26.Ian.2017, 11:44:47 p.m. »
Motivele pentru care Renault investeste in Maroc sunt multiple dar un lucru e cert Romania a pierdut bani in doua randuri:

-  cand Renault a construit fabrica din Tangier
-  acum cand Renault face o nou serie de investitii in Maroc

In total cam 2 miliarde USD


- "Renault chose the Tangier site because it offers the advantages of low-cost labor and a close proximity to Renault's key markets in Europe, Costes added. "Labor costs are 50 percent lower in Tangier than they are at the main Dacia plant in Romania," he said."

- Au facilitati fiscale, e ca si cand ar produce in EU: " Around 20km from the city and 35km from the port, Renault Tangier is located in a tax free-zone, which means that vehicles made there can be imported into Europe without being subject to import duty."

- In plus datorita salariilor mici nu este nevoie sa investeasca in roboti prea mult:

Low labour cost, low automation
The cost of labour is much lower in Morocco than in Europe; not just lower than in France, but also much lower than that borne by Dacia in Romania or Renault in Turkey. Dacia’s monthly labour cost in Romania is, on average, €950 ($1,200), slightly above Renault’s Turkish cost of €925 a month. By contrast, the average Moroccan monthly labour cost is just €350. One of the key consequences of this disparity is the lower degree of automation and investment in capital equipment in Morocco compared with plants in Europe. The Tangier assembly lines are very labour-intensive and there are also far fewer robots in the bodyshop than in a typical EU plant.

- Lipsa autostrazii Pitesti Timisoara sau a unei infrastructuri moderne de cale ferata

http://mobile.reuters.com/article/idUSL5N17B4P8
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline shpeedy

Re: Stiri pe scurt...
« Răspuns #1899 : 27.Ian.2017, 08:47:09 a.m. »
PS: pe acolo pierd de doua ori pe  zi niste minute din viata  ...

He... Daca e vorba de Fabrica de glucoza, o sa fim tovarasi de suferinta (dupa 12 ani ma intorc in zona)...  :D
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X