Suzuki va lansa 20 de modele noi în următorii cinci ani http://www.informatiiauto.ro/suzuki-va-lansa-20-de-modele-noi-in-urmatorii-cinci-ani-sid14965.htmlSuzuki Motor Corporation şi-a stabilit noul Plan de management pe termen mediu – SUZUKI NEXT 100, un plan pe 5 ani, începând din 2015. Producătorul japonez vrea să lanseze 20 de modele noi până în 2020.
Suzuki Group va sărbători cea de-a 100-a aniversare în 2020. Pentru a asigura creşterea continuă a grupului în următorii 100 de ani, Suzuki îşi va concentra eforturile în direcţia întăririi managementului companiei, desemnând următorii 5 ani ca o perioadă de stabilizare şi fundamentare a managementului. Grupul va aborda echipele Suzuki pentru a dezvolta global bazele producţiei şi a revizui procedurile de lucru.
Conform noului Plan de Management pe termen mediu, Grupul va acţiona ca o singură echipă pentru a amplifica valoarea companiei şi a atinge obiectivele sale de creştere durabilă.
Noul Plan de Management pe termen mediu SUZUKI NEXT 100 - Consolidarea principiilor de management cu ocazia aniversării a 100 de ani de la înfiinţare şi pentru următorii 100 de ani:
I. Politica de bază
Suzuki îşi propune sa îşi consolideze afacerile întorcându-se la origini, la “dezvoltarea unor produse cu o valoare superioară, concentrându-se pe consumator”.
II. Strategia de dezvoltare Suzuki
1. Producţia de automobile
• Suzuki se va concentra pe producţia modelelor din segmentele Mini, C şi SUV, pentru a se adapta creşterii pieţei globale a vehiculelor compacte.
• Pentru a creşte eficienţa, va consolida platformele existente şi se va concentra pe dezvoltarea motoarelor pe benzină.
• Suzuki va lansa 20 de modele noi la nivel global în următorii cinci ani.
• Suzuki se va concentra pe Japonia şi India, Asia fiind principala regiune în ceea ce priveşte vânzările
(Japonia – pe segmentul Mini, Suzuki are o cotă de peste 30%, vânzările de vehicule compacte depăşind 100.000 de unităţi)
(India – o cotă de piaţă, pentru autoturisme, de peste 45%)
• Suzuki va transforma Japonia, India, Indonezia, Thailanda şi Ungaria în platforme de producţie globale.
2. Producţia de motociclete
• Suzuki şi-a propus să depăşească deficitul cronic printr-un proces de selecţie şi concentrare.
• Să dezvolte produse care să definească clar caracteristicile
Suzuki (cel puţin 150cmc, motoare puternice, sportivitate)
3. Outboard Motor Business
• Suzuki se va concentra pe consolidarea vânzărilor pe piaţa americană şi dezvoltarea pieţei asiatice.
III. Obiectiv de management pe termen mediu
În privinţa vânzărilor consolidate, Suzuki îşi propune să depăşească anul cu cele mai mari vânzări – 2007 (¥3,502.4 miliarde) printr-o creştere constantă.
Suzuki va promova consecvent eforturile pentru creşterea valorii companiei, prin investiţii echilbrate în dezvoltare şi consolidarea managementului.