Multumesc de sfat si ai dreptate in mare masura. Numai ca situatia financiara nu e tocmai roza acum. Bani ar fi ceva doar ca sunt pentru alte lucruri care musai trebuie facute. Masina e fabricata in Japonia. La mana a doua nu iau vascocupla pentru ca nu stiu cat ma tine, cum a fost exploatata masina s.amd., si nici nu am gasit pana acum. Eu am pornit de la ideea ca daca voi reusi sa rezolv ceva atunci zbaterile mele nu vor fi in zadar in sensul ca cei care vor avea aceeasi problema nu vor mai trebuie sa-si bata capul, ci vor avea o solutie.
Ma oftic cand vad ca la alte marci de masina se gasesc tot felul de informatii, poze, filme despre cum sa-ti repari vascocupla iar la suzuki nu
Si daca as avea banii si nu as avea ce face cu ei tot i-as da cu strangere de inima pe una noua pentru ca nu inteleg de ce vascocupla vine numai cu cardanul pe care desigur trebuie sa-l platesc.
In cele din urma am decis sa folosesc aceasta solutie: Voi pune link/ul, cu mii de cereri de iertare catre moderatori, unde un tip isi repara vascocupla de la Honda care, spre surprinderea mea arata aproape la fel cu cea de la ignis.
http://hondacivicwagon.com/bb/viewtopic.php?f=7&t=11567