Autor Subiect: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...  (Citit de 34201 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline miocrl

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #70 : 08.Mar.2011, 09:10:46 a.m. »
succes. asteptam detalii

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #71 : 08.Mar.2011, 08:57:09 p.m. »
Ei, acum sa va vad. Vascocupla a fost desfacuta prin taierea fina a unuia dintre capete. Din pacate nu o sa pot sa va arat poze cu ea pt k e la renimare.  :-S Socru meu nu are aparat foto si e tocmai in breaza prahova. Deci, din povestite va spun si eu: in interior sunt o sumedie de discuri care cu dinti pe exterior, care pe interior, cred ca la fel ca cele din filmul cu vascocupla de la VW. In interior a fost identificată o mazga neagra, uracioasa, tot ca in film presupun. Piesele sunt in regula, fara stricaciuni. 

Acum tre sa vad cum fac rost de siliconol 100.000 si apoi sa+mi dau seama ce cantitate intra. Bilutele alea de pe partea superioara a vascocuplei sunt pentru degresare. Probabil pe acolo se baga siliconolul dupa ce e sudata piesa cu argon. Si partea cu sudura e ca si rezolvata.

Nu stiu daca pot renunta la carcasa exterioara a vascocuplei, caz in care merita sa fie facut un capac cu suruburi la vascocupla ca sa usurez pe viitor eventualele reparatii.

Dupa cum vedeti am o groaya de nelamuriri :D Pls help!!!
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #72 : 09.Mar.2011, 09:52:50 a.m. »
Situatia pare sa se complice. Mecanicul spune ca discurile ar fi avut pe ele o pasta de frictiune iar in vascocupla ulei foarte subtire iar mazga s-a facut din amestecul materialului abraziv de pe discuri cu uleiul. Voi ce parere aveti si unde naiba gasesc eu acea pasta :-((?
 

Offline sanduraveica

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #73 : 09.Mar.2011, 04:03:59 p.m. »
         Deja situatia se complica tare mult dupa cum vad si ca solutie pare doar o vizita la un service care chiar a facut asa ceva, plus cele doua materiale ca siliconul si pasta aceea.....io' stiu, parerea mea. Da' alte tipuri de masina nu au aceeasi tehnologie, intreb si eu!? :-? 
  • Ignis
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #74 : 09.Mar.2011, 08:23:03 p.m. »
Am citit azi un material pe net in care se spune ca ignis ar avea un sistem 4x4 asemanator cu panda 4x4.  Ori la fiata vascocupla e cu silicon. Acum mecanicu mi-a spus de faza cu placile acoperite de o pasta abrziva din ce i-am povestit eu ca mi-a povestit socrul meu despre cum arata pies la interior. Da pana nu vede cu ochii lui...
Nevasta zice sa o las moarta ca om face noi rost de bani pentru una noua dar eu zic ca daca tot am intrat in joc macar sa ajung la un rezultat.
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #75 : 13.Mar.2011, 07:34:51 p.m. »
Ceva interesant de pe un site

The Swift/Cultus AWD viscous coupling can be uprated to triple its original torque setting from 75ftlb to 250ftlb @ 50 rpm.This specialist modification which cuts open the V/C and replaces the fluid can be carried out by Bara at Bara Motorsports in the UK.
Blake
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #76 : 20.Mar.2011, 08:26:32 a.m. »
Cred ca am gasit solutia dar astept si opiniile voastre pls. UN tip cu Honda Wagon 4wd si-a inlocuit uleiul din VCU cu Lucas Heavy Duty oil stabilizer si spune ca merge. Pe forumul lor a pus si mai multe pozuci. Pun link-ul daca mi se permite acest lucru. :D

Ar mai fi varianta de la dowcorning, fluid pentru VCU in trei grade de viscozitate diferite. Am intrat pe pagina lor numai ca nu vad sa aiba distribuitori decat la ei in SUA :( In principiu, se pare ca in VCU trebuie sa ramana cam 10-15 la suta aer pentru ca fluidul sa-si poata face treaba.
Am intrebat si la suzuki si mi s-a spus clar ca intrucat VCU nu se repara, nu au nicio specificatie tehnica despre piesa si deci nu pot sa-mi spuna exact tipul de fluid sau cantitatea care intra in VCU
« Ultima Modificare: 20.Mar.2011, 08:30:22 a.m. de george »
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #77 : 23.Mar.2011, 06:46:01 a.m. »
Cred ca ar trebui sa deschid un topic nou la Jurnal de bord cu titlul "Zbateile tanarului George" :-S. Data stelara 23 martie 2011.  Am primit raspuns de la firma care lucreaza cu cei de la dow corning din SUA. Nu pot sa.mi furnizeze produsul, probabil pentru ca nu aduc asa ceva si nici nu fac comanda pentru o cantitate mai mica. Am mai vb si la alte firme si e aceeasi problema. Chiar daca ar avea de unde sa-mi aduca produsul, pentru ca ei nu lucreaza in mod normal cu asa ceva si nu au pe stoc, nu fac comanda numai pentru un bidonas acolo.

Cred ca am ajuns intr-un punct mort :( k nu stiu unde sa mai caut.
 

Offline miocrl

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #78 : 23.Mar.2011, 09:29:46 a.m. »
Daca ei vand si cantitati mai mici.. cat iti trebuie tie pentru americani.. atunci din cate inteleg problema e ca nu ai cum sa aduci din state. Hai sa vedem poate are vre-un coleg de forum vre-un drum pe acolo, sau stie pe cineva care vine de acolo si poate sa te ajute.

Offline Leutz

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #79 : 23.Mar.2011, 02:12:17 p.m. »
O intrebare am si eu ... mai mult o presupunere, care se vrea si sfat.

Cat te-ai "trambalat" pana acum, cu cautari, incercari, timp si efort cheltuit, oameni implicati s.a.m.d. nu ajunge pana la urma sa egaleze efortul financiar al schimbarii piesei cu una nu noua dar macar functionala cat de cat? ... Stiu eu pe undeva pe la dezmembrari sau un drum in Hu sau o discutie cu cei care-s mai aproape de Hu sau au relatii p-acolo. Erau si pe forum utilizatori care mai aduceau de p-acolo cate ceva (@Trixi ?).

Zic si eu ... asa ca idee (de fapt nici nu stiu daca Mk1 s-a fabricat in Hu  :dknw:).
« Ultima Modificare: 23.Mar.2011, 02:14:03 p.m. de Leutz »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019