Autor Subiect: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...  (Citit de 34193 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #40 : 19.Dec.2010, 09:03:46 p.m. »
Pentru cei cu model din 2000 si cu dubii privind pozitionarea vascocuplei







 

Offline Forte

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #41 : 20.Dec.2010, 08:35:13 p.m. »
Poate fi ceva extrem de simplu ... asa cum a fost la mine!

http://www.suzuki-club.ro/forum/probleme-tehnice-jimny/ajutor!-jimny-comanda-4x4-la-buton!/!-jimny-comanda-4x4-la-buton!/

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #42 : 21.Dec.2010, 06:58:47 a.m. »
Doar ca saracul Ignis nu are nicio comanda de cuplare a functiei 4x4 :D E o problema mecanica
 

Offline liviu

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #43 : 05.Ian.2011, 11:42:23 a.m. »
ceva noutati?

se pare ca am aceeasi problema la un swift 4x4 (2008). tot cu sistem de viscocuplaj. din fericire e in garantie, numai ca cei de la service nu au nici o idee cum sa o testeze...
Swift 1.3 GLX 4x4
 

Offline Myrcea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #44 : 05.Ian.2011, 12:22:43 p.m. »
Cred ca se poate testa pe elevator... trebuie ca toate cele 4 roti sa fie antrenate de motor.
***************************************************
Suzuki Ignis 1.3 VVT 4x4 Cat's Eye Blue (+eleron spate :D)
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #45 : 05.Ian.2011, 01:09:49 p.m. »
Ma gandesc ca suspendata, cele patru roti ale masinii se vor invarti oricum chiar daca vascocupla are probleme in ideea ca rotile din spate oricum primesc tot timpul zece la suta din putere. Tot mai sigur e pe gheata, eventual putin in panta. In rest nu s-a mai rezolvat absolut nimic. Eram pe punctul de a face rost de o vascocupla dar era de pe un ignis model nou si din cate am inteles sistemul e modificat fata de cel din 2000 cum am eu.
 

Offline Batranul

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #46 : 05.Ian.2011, 04:12:31 p.m. »
ceva noutati?
se pare ca am aceeasi problema la un swift 4x4 (2008). tot cu sistem de viscocuplaj. din fericire e in garantie, numai ca cei de la service nu au nici o idee cum sa o testeze...

si care e bucuria ca e in garantie, daca cei care ar trebui sa se priceapa is varza si nu stiu cum sa probeze functionalitatea dspozitivului?  :(



fost posesor de Ignis 1.5 4wd
www.scoaladepaine.ro
 

Offline liviu

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 62
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #47 : 05.Ian.2011, 06:50:36 p.m. »
pai singura bucurie e ca daca e ceva de schimbat nu ma costa... :-/ in rest...

a propos, din cate stiu rotile din spate nu primesc nimic daca nu exista o diferenta de turatie fata/spate. cel putin pe swift 4x4 2004+ si ignisurile mai noi
« Ultima Modificare: 05.Ian.2011, 06:52:16 p.m. de liviu »
Swift 1.3 GLX 4x4
 

Offline Myrcea

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 57
  • Gen: Bărbat
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #48 : 05.Ian.2011, 10:52:41 p.m. »
De la cine stii asa ceva? De la dealer-ul din reprezentanta care nu stie cum sa testeze vascocuplul??
Intr-adevar, sunt 2 tipuri de vascocuplaj, diferentele sunt prezentate aici:
http://www.awdwiki.com/viscous.html
Eu stiam ca Suzuki (Ignis si Swift) foloseste al doilea tip, full time awd, dar e posibil sa nu fii inteles eu bine, caz in care imi cer scuze!
***************************************************
Suzuki Ignis 1.3 VVT 4x4 Cat's Eye Blue (+eleron spate :D)
 

Offline codrin1965

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #49 : 06.Ian.2011, 11:33:04 a.m. »
Pai e tocmai invers , Ignisul foloseste primul model  " Viscous coupling acting instead of a center differential "  ( automatic all wheel drive system)
Explicatii privind cauzele defectarii vascocuplajului si modalitati de testare am gasit si aici : http://www.syncro.org/VCTest.html