Autor Subiect: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...  (Citit de 34198 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #100 : 06.Apr.2011, 07:17:39 a.m. »
Salut. Am gasit o vascocupla de golf syncro care, cu ajutorul unor flanse, s-ar putea adapta cred eu pentru ignis. Chestia faina e ca vascocupla se poate desface si restaura cu acel gel siliconic in momentul in care nu va mai functiona, si, in plus, costa doar 200 de lei.
Voi ce parere aveti?



 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #101 : 08.Apr.2011, 11:40:07 a.m. »
Vascocupla luata. De acum, cu Dumnezeu inainte :fluier: Saptamana viitoare ne ocupam de ea
 

Offline sanduraveica

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #102 : 08.Apr.2011, 10:46:17 p.m. »
     Pana la urma ti-ai luat inima in dinti cum se spune si ai cumparat obiectul cu pricina. Saga continua si personal iti tin pumnii sa reusesti! :good:
  • Ignis
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #103 : 10.Apr.2011, 08:25:18 a.m. »
Multumesc >:D<
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #104 : 11.Iun.2011, 01:53:48 p.m. »
Chiar daca nu am mai scris nimic la acest post nu inseamna ca problema a fost abandonata. Din pacate nici rezolvata. Se pare ca realizarea unor flanse de prindere a vascocuplei de la VW este destul de complicata motiv pentru care, in ultima instanta, voi pune siliconul din ea in vacocupla originala si vom vedea rezultatul.

Din ce am citit, fiabilitatea unei vascocuple in general nu este tocmai incurajatoare, in sensul ca exista sanse mari, daca o pui la treaba, sa o schimbi mai repede decat un ambreiaj. Ori la pretul ei, Ignisul 4x4 tinde sa devina o o amanta in adevaratul sens al cuvantului: atragatoare dar destul de costisitoare.

Inca ma gandesc daca exista posibilitatea sa pun cardanul pe direct cu puntea spate iar in fata, la cutia de transfer, sa+i fac ceva pentru a cupla/decupla cardanul. Desigur, daca as reusi asta, as folosi 4x4 doar in situatiile dificile si pe distante scurte. Nici nu as vea nevoie de mai mult. 
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #105 : 17.Iun.2011, 09:46:02 a.m. »
Pana la urma lucrurile se vor petrece astfel:
1. Lichidul siliconic din vascocupla de VW va ajunge in cea originala de pe masina.

2. Daca nu functioneaza figura, vascocupla va fi sudata iar masina va avea 50/50 fata-spate. Din cate am citit pe forumurile din strainatate, metoda a fost aplicata la modele precum suzuki cultus si nu numai, iar proprietarii s-au declarat multumiti de rezultat, cu conditia ca pe ambele punti sa fie acelasi tip si dimensiune de cauciuc, iar schimbarile de directie la viteze mari sa nu fie facute brusc.
Oricum, la primul condus voi fi singur in masina :D si cu testamentul facut. Lansetele si mulinetele mele le las pescarilor suzukisti =))

3. Daca consumul va fi exagerat de mare din aceasta cauza, unul dintre cardane va zbura pe perioada verii si va reveni la locul lui in iarna. 
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #106 : 24.Iun.2011, 06:19:27 a.m. »
Intrebare pentru cine cunoaste bine cutia de transfer de la ignis. Avand in vedere ca la masinutele noastre cardanul intra in functiune doar cand bagi in viteza nu s-ar putea interveni in cutia de transfer astfel incat acesta sa se cupleze doar la viteza I, eventual a II-a?
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #107 : 15.Aug.2011, 08:45:32 a.m. »
Sudati vascocupla si folositi-o asa doar daca mergeti cu maxim 60 de km/h. Pana la viteza asta pe asfalt, drumuri accidentate, cu noroi sau coaste cu iarba uda masina mere super. De la viteza asta in sus e o alta poveste. La 90/100 deja nu mai are putere motorul, accelereaza foarte greu si mai apar niste mici trepidatii. Eu i-am dat jos cardanul pe marginea drumului, prin zona Ploiestiului, cand ma intorceam de la socri.  :D

Poate la iarna, daca va fi cazul, cardanul se va intoarce pe masina. Dar sper ca in cel mai scurt timp fetita sa primeasca o viscocupla noua ca merita :x
 

Offline suzzy

Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #108 : 25.Ian.2014, 12:16:19 a.m. »
Nu recomand aceasta solutie pentru ca nu exista diferential central, iar din cate ma gandesc eu este ca si cum ati merge cu un diferential central blocat sau cu o masina in 4x4 cu transmisie mecanica clasica - apar diferente de turatie in curbe care nu are cine sa le preia.
  • Ignis, WagonR
Cel mai bun tuning este functionarea impecabila a masinii!
 

Offline george

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 263
Re: nu-mi mai intra spatele la ignis 4x4...
« Răspuns #109 : 02.Mar.2014, 09:22:07 a.m. »
Oare s-ar potrivi sistemul de tractiune de la SX4?  :D Asa poate ar merita o investitie...