Chiar daca nu am mai scris nimic la acest post nu inseamna ca problema a fost abandonata. Din pacate nici rezolvata. Se pare ca realizarea unor flanse de prindere a vascocuplei de la VW este destul de complicata motiv pentru care, in ultima instanta, voi pune siliconul din ea in vacocupla originala si vom vedea rezultatul.
Din ce am citit, fiabilitatea unei vascocuple in general nu este tocmai incurajatoare, in sensul ca exista sanse mari, daca o pui la treaba, sa o schimbi mai repede decat un ambreiaj. Ori la pretul ei, Ignisul 4x4 tinde sa devina o o amanta in adevaratul sens al cuvantului: atragatoare dar destul de costisitoare.
Inca ma gandesc daca exista posibilitatea sa pun cardanul pe direct cu puntea spate iar in fata, la cutia de transfer, sa+i fac ceva pentru a cupla/decupla cardanul. Desigur, daca as reusi asta, as folosi 4x4 doar in situatiile dificile si pe distante scurte. Nici nu as vea nevoie de mai mult.