Cred ca suntem frati de suferinta ca sa zic asa. Acelasi lucru l-am constatat si eu, acum cu ploilea astea.
Daca inainte ii gaseam o scuza, in sensul ca atunci cand eram in rampa spuneam ca cele 40 la suta nu au forta sa impinga masina si ca de aceea nu se invart rotile, acum am constat ca rotile nu se invart nici cand este pe drum drept, iar cele din fata merg in gol cu gratie.
Deja ma gandesc serios sa caut un viscocuplu. oricum, din ce am citit eu in manual, viscocuplul este garantat 100.000 de kilometri.
E de prisos sa spun ca am facut deja verificarea cu elevatorul. Ce-i drept rotile din spate se invarteau o data cu cele din fata. Problema este alta. Daca transferul de putere se face asa cum ar trebui. Eu am pornit-o si am lasat-o intr-a I/a apoi m-am dat jos si am admirat.
Ar mai fi un test destul de interesant pe acea rampa metalica speciala cu rotile din fata pe tamburii care simuleaza un teren fara aderenta si sa vedem ce face spatele...
Pe de alta parte, ma uitam la filmulete pe net si am vazut modele de swift, mai vechi sau noi, ale caror roti pe spate rupeau din pamant nu alta. Ceva nu e in regula.