Autor Subiect: Utilitare de prin portbagaj (si nu numai)  (Citit de 3025 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline unde

Utilitare de prin portbagaj (si nu numai)
« : 03.Iun.2010, 09:23:24 a.m. »
 Deocamdata nu am mare lucru, doar o mini-trusa de chei. Mai am si o sufa cinetica, dar nu o tin cu mine in masina, oricum mai trebuiesc cumparati ocheti pentru ea..
 Pe mine ma intereseaza detalii si specificatii tehnice pentru un troliu manual.
Suzuki Jimny 1.3i 2004
 

Offline >pexic<

Re: Utilitare de prin portbagaj (si nu numai)
« Răspuns #1 : 03.Iun.2010, 12:19:41 p.m. »
eu am :
-sticla 500ml cu sapun lichid :)
-cordeline pt. fixat diverse chestii puse deasupra masinii (lopata , undite etc )
-frontala, surub de 8-pt dat jos tamburii, mini spray WD40 ( intr-un buzunar din ala din lateral spate)
-Lanterna de mana - mare
-pelerina ploaie
-2 izoprene
-mini scaun pliabil :)
-Topor cu coada scurta
Fă din disperarea cea mai profundă, speranţa cea mai invincibilă.
 

Offline Forte

Re: Utilitare de prin portbagaj (si nu numai)
« Răspuns #2 : 03.Iun.2010, 12:47:10 p.m. »
Eu apelez cu incredere la "suna un prieten!" Inutil sa va spun ca la mine telefonul suna ca la 112!

Offline jimnyflo

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 85
  • Gen: Bărbat
Re: Utilitare de prin portbagaj (si nu numai)
« Răspuns #3 : 04.Iun.2010, 04:37:54 p.m. »
Eu car urmatoarele:
Compresor electric - foarte util -  mai inmoi rotile pe teren si le umflu la loc pe sosea;
O pereche de manusi de gradina;
O secure cu coada scurta - ma gandesc ca am sa tai cu ea ceva crengi sa arunc pe sub masina, daca raman blocat pe undeva, sau tai vreun copac cazut in drum; nu am folosit-o pana cum.

Apropo de troliu/winch manual, m-am documentat un pic si am vazut ca sunt doua modele mari si late:
1- cu o manivela si un mecanism reductor

2 - cu o manivela tip inainte/inapoi si sistem tip clicket.

Din ce am inteles, al 2-lea si-ar face treaba mai bine, pentru ca poti extinde bratul manivelei si poti aplica forta mare.
Am vazut si modele complexe si eficiente din prima versiune, cu multe demultiplicari, dar foarte scumpe. Nu ca al doilea ar fi mai ieftin.
Datorita pretului, spatiului ocupat in portbagaj si relativei eficiente, eu prefer sa verific traseul, si sa ocolesc zonele periculoase, pe cat posibil, in loc sa car fiarelea astea. Pentru cei care se aventureaza mai mult, trebuie aleasa o astfel de solutie, daca nu ai unul in bara.
fost proprietar de Jimny