Autor Subiect: Curiozitati SX4  (Citit de 33768 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline macmat

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #60 : 12.Mar.2011, 12:56:59 p.m. »
Asta inseamna ca noi sintem de vina si nu masinile !?!? :-)) :-)) :-))
 

Offline bogogica

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #61 : 30.Iun.2011, 09:31:14 p.m. »
Cumva exista la computerul de bord al lui SX4 vreo interogare mai avansata, asa cum este la logan? (stiti voi... la logan, se tine apasat singurul buton disponibil la computer si se pune contactul. Bordul iti arata pe ceasuri turatia maxima atinsa precum si viteza maxima iar pe afisaj poti vedea cati litrii de carburant mai sunt in rezervor).
Am incercat cateva combinatii cu cele 2 butoane pe care le avem noi, dar nu am avut succes. Imi vine greu sa cred sau sa recunosc ca francezii au pus ceva mai inteligent pe logan decat galbejitii nostrii.
 

Offline csb

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #62 : 01.Iul.2011, 07:58:32 p.m. »
Functia de TEST pe care zici ca este pe Logan, are si Focusul  :-?
Nu stiu daca au toate masinile cu calculator de bord !?
  • Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip
Vitara 1.4 Boosterjet S Allgrip - 2017
 

Offline bogdanb

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #63 : 02.Iul.2011, 11:44:29 p.m. »
Imi vine greu sa cred sau sa recunosc ca francezii au pus ceva mai inteligent pe logan decat galbejitii nostrii.

Eu am avut aceeasi senzatie la trecerea de la Megane. Totusi a trebuit sa ma inclin in fata francezilor. :pardon:
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)
 

Offline xim

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #64 : 03.Iul.2011, 11:13:32 a.m. »
Se pare ca la capitolul exces de electronica si functii, francezi sunt greu de egalat chiar si de japonezi.
Insa, trebuie sa fi tare (la buzunar) cand masina ajunge la a 2-a tinerete si incep sa pice.
Si apropo de gandirea "complexa" a francezilor, am inteles (de la un amic posesor de renault) ca este un adevarat examen de doctorat sa schimbi un bec la megan 2, s-a terminat se pare cu schimbatul la marginea drumului.
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray
 

Offline BXXENL

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #65 : 03.Iul.2011, 11:43:43 a.m. »
Este dificil procedeul, de obicei se da bara jos, dar poti si prin contra-aripa, si te ajuta si daca dai roata jos. La smart e la fel, se schimba prin contr-aripa, dar daca brachezi maxim roata, si ai maini mici, te descurci. Nu e ca la SX4 de simplu, dar nu e imposibil. La ultimul megane acum dai farul afara cu totul, desfaci 2 suruburi si culiseaza in afara. Mai simplu.

Fiecare masina are chichitele ei. Cand am luat SXul, computerul de bord nici nu functiona, si fiind printre primele vandute de cei din CT, nici nu stiau ce sa-i faca. A durat vreo 3 luni pana cand s-au lamurit si l-au schimbat. Deci la inceput nu aveam deloc CB, si in afara de primul drum mai lung cu ea, cand a trebuit sa realimentez la jumatate pt ca sperasem inutil la un consum mic, n-am mai simtit lipsa lui. Si de cand merge, l-am urmarit doar ca sa vad cam ce influenta are A/C-ul asupra consumului, si cum sa accelerez ca sa am si un demaraj multumitor dar si un consum mic. A fost util la inceput ca sa-mi formez un stil de condus economic cu SXul (e mai greu de condus economic decat smartul, pe care poti sa-l uiti in a 5-a si sa mergi asa ca nu are nimic) dar acum nu pot sa zic ca mai serveste la ceva decat sa umple spatiul ala in bord. Nu as da SX-ul pe o masina cu CB mai destept.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline Laurentiu

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #66 : 03.Iul.2011, 11:44:41 a.m. »
am inteles (de la un amic posesor de renault) ca este un adevarat examen de doctorat sa schimbi un bec la megan 2...
Faci putin contorsionism dar intr-un final se rezolva ........................ daca esti putin atent la pozitia de scoatere.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #67 : 03.Iul.2011, 11:55:45 a.m. »
A fost util la inceput ca sa-mi formez un stil de condus economic cu SXul (e mai greu de condus economic decat smartul, pe care poti sa-l uiti in a 5-a si sa mergi asa ca nu are nimic)

Poti detalia un pic ? Cred ca ar interesa pe multa lume. Pe mine unul sigur !
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline BXXENL

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #68 : 03.Iul.2011, 01:23:33 p.m. »
Pai la inceput scoteam un consum de 7-8% in afara, mergand ca si cu smartul, acceleratie multa in treptele superioare. Suza nu raspunea asa bine la stilul asta, oarecum subturat. Asa ca la plecarea de pe loc accelerez usor dar schimb repede in a 2-a, acceleratie cam la jumatate, schimb la 2500 a 3-a, de unde in functie de trafic accelerez mai mult sau mai putin ca sa ajung la viteza de croaziera, si schimb in a 4-a sau a 5-a in functie de ce viteza am prins, unde nu mai accelerez de loc. Daca pic sub 2300-2000 si am nevoie sa accelerez atunci retrogradez.

Ex de la 40 la 80 prefer sa o tin in a 3-a si apoi sa bag direct 5, decat sa trec si prin a 4-a si sa mai accelerez si in ea. Iar in depasiri, prefer sa retrogradez din 5 in a 3-a de la 70-80 decat sa ma chinui cu a 4-a. Apoi trec direct in a 5a si doar mangai acceleratia ca sa pastrez viteza.

Cand pot citi traficul folosesc frana de motor, dar daca sa zicem circul in afara si ma apropii de o localitate, prefer sa scot pe liber de mai devreme decat sa folosesc frana de motor, mai ales daca ma ajuta si terenul. IN felul asta merg sa zicem 1km cu 1% consum decat 400m cu 0% consum si apoi restul de 500 cu 5-6% consum pt ca trebuie sa bag in viteza si sa folosesc acceleratia ca sa pastrez viteza.

Iar ca sa pastrezi doar viteza, mai ales daca n-ai vant din fata sau nu mergi la deal, masina te iarta sa mergi si subturat, dar daca trebuie efort un pic mai mare ca sa tii viteza, atunci musai trebuie sa retrogradezi o treapta sau 2, altfel degeaba bagi piciorul in ea, creste consumul dar tu nu te misti mai repede.

In oras daca nu e traficul lejer prefer sa o tin in a 3-a la consum mai mare dar sa folosesc frana de motor, dar daca e lejer si am peste 60, atunci foloesc chiar si a 5-a, dar trebuie doar sa mangai acceleratia, altfel cum scapi piciorul mai tare cum creste consumul fara ca masina sa accelereze sesizabil.

Poate cele generatie mai noua au cuplul mai bine distribuit si trag mai bine, si poti folosi treptele superioare mai devreme, sau nu mai trebuie sa retrogradezi asa des.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline xim

Re: Curiozitati SX4
« Răspuns #69 : 03.Iul.2011, 01:25:38 p.m. »
Faci putin contorsionism dar intr-un final se rezolva ........................ daca esti putin atent la pozitia de scoatere.

asta pare usor...insa pentru cei care au deja doctoratul  :) (adica l-au scos cel putin odata)
1,6 SX4 GS 4x4 black
1,4 Scross Passion awd, gray