Cu uleiul de motor banuiesc ca deja te-ai lamurit... citat din manual:
"Uleiul de motor pe care il folositi trebuie sa respecte categoriile de calitate ACEA C3, care este obligatorie pentru DPF®
Va recomandam sa folositi ulei SAE 5W-30."
Cu uleiul din diferential este altceva... mai toti marii producatori spun ca doar la un numar de "n" kilometri ar trebui completat cu uleiul corespunzator.
Eu insa as spune ca este gresit si merg pe vaianta schimbului complet si chiar curatat diferentialul pe cat se poate... sa zicem cam odata la 15.000-20.000km macar.
Nu stiu la suzuki cum este dar la alte marci am vazut ca dopul de golire al diferentialului contine un magnet si o sa te surprinda sa vezi cam cata
"pilitura" metalica se aduna acolo in timp, plus ca nici cantitatea de ulei care intra in diferential nu este foarte mare... in jur de 1.5 litri si mai ales daca
il schimbi tu... costul este infim pentru aceasta operatie deci se merita.
L.E. cred ca am cam exagerat totusi cu numarul de km/ulei diferential, mai degraba ar fi un 25.000-35.000km