Autor Subiect: Motor - Distributie  (Citit de 69547 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline M_TM

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #10 : 28.Apr.2010, 07:00:53 p.m. »
Dupa nevoile mele si cercetarile,cautarile  :inteligent: pe net din ultimile zile,cred ca un topic pe categorii de motoare ar fi ok(vezi opel ).
Am gasit informatii super utile referitoare strict la motor si problemele intalnite. Daca e un admin,moderator dragut sa mute ce am postat referitor la motor e ok.Daca nu....nu!!   >:D<
« Ultima Modificare: 29.Apr.2010, 04:48:00 p.m. de Stefan »
 

Offline miocrl

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #11 : 29.Apr.2010, 09:48:58 a.m. »
@timsoso  spunea:

- lantul de la diesel micut si subtirel si trebuie schimbat la peste 1oo ooo kms. 130, sau 150 nu mai stiu.
- lantul la benzinare -1.3 sau 1.5 este un lant gros de 3 centimetri facut din mai multe randuri de zale care nu e specificat la cati km trebuie schimbat.. adica never, sau inca nu s-a rupt la nimeni ca sa spuna undeva ca trebuie schimbat la x km :D
« Ultima Modificare: 29.Apr.2010, 10:23:12 a.m. de miocrl »
  • https://www.facebook.com/ComunitateaWaldorfTimisoara
 

Offline M_TM

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #12 : 29.Apr.2010, 10:27:03 a.m. »
@timsoso  spunea:

- lantul de la diesel micut si subtirel si trebuie schimbat la peste 1oo ooo kms. 130, sau 150 nu mai stiu.
- lantul la benzinare -1.3 sau 1.5 este un lant gros de 3 centimetri facut din mai multe randuri de zale care nu e specificat la cati km trebuie schimbat.. adica never, sau inca nu s-a rupt la nimeni ca sa spuna undeva ca trebuie schimbat la x km :D


Se pare ca asta e motivul pentru care la benzinare nu e trecuta perioada de revizie a lantului de distributie.
Brava lor...foarte tare (si la propriu)   >:D<
LE...Mersi mult pentru urarile de  bine.Sper ca se va rezolva repede.Oricum...sit hapand..vorba rusului...

LE2. Vorbind cu timisoso despre lantul de la bezinare ...am zis ca e lant de manelisti (no ofense,doar de grosime era vorba)
« Ultima Modificare: 30.Apr.2010, 09:28:44 a.m. de M_TM »
 

Offline mxxa

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1459
  • Gen: Bărbat
Re: Motor - Distributie
« Răspuns #13 : 29.Apr.2010, 12:41:46 p.m. »
@M_TM - multumsc frumos pentru informtiile furnizate si inca o data imi pare rau prin ceea ce treci, sper sa nu fie foarte grava situatia
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: Motor - Distributie
« Răspuns #14 : 29.Apr.2010, 04:44:48 p.m. »
grava se pare ca este - rezolvarea sa fie rapida si cat mai putin costisitoare
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline M_TM

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #15 : 30.Apr.2010, 09:37:15 p.m. »
In sfarsit ,am si diagnostic...lant sarit.
Cum si din ce cauza...doar presupuneri.In orice caz e un concurs nefericit de imprejurari.
Intinzatorul nu a funcrionat 100% >lantul nu a fost intins >a sarit > motor caput.
Piese afectate:
patinele 1 si 2, roata dintata(reper11),
Colaterale garniturile ,surub(reper 13) ..nu a vrut nici de-al dreaqului sa se desurubeze  >:)
Necesar piese:
lant,intinzator lant ,patine 1 , 2 ,roata dintata, simering,garnituri capac distributie si baie(tre data baia jos musai)
surub.
O chestie ciudata..roata dintata are fanta pentru pana.Pe vibrochen nu e nimic ce sa indice ca ar intra asa ceva !!!!????
Sa speram ca nu sunt afectate supapele.Nu dam capacul jos de la chiulasa.
Preturi..:  hehe am o oferta super de la ....WAY OF LIFE (MERSI MIHAI)   super buna.
O sa trec la final costurile.




 

Offline danker

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #16 : 30.Apr.2010, 09:51:04 p.m. »
- Iti tinem pumnii, iar tu sa ne tii la curent... ;)
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline Laurentiu

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #17 : 01.Mai.2010, 09:32:31 a.m. »
Intinzatorul nu a funcrionat 100% >lantul nu a fost intins >a sarit > motor caput.
Daca intinzatorul ar fi actionat hidraulic, si eu as banui aceasta cauza (nu cunosc modul de actionare la acest motor).
Daca intinzatorul este actionat mecanic, banuiesc totusi o cauza: pornirea motorului prin impingere, tragere sau "scurgere" (socuri). Dintii de pe pinion nu au cum sa arate astfel decit de la o fortare in timpul unei porniri.

Patinele uzate, provoaca o "bataie" a lantului in capacul distributiei si un zgomot specific.

P.S. Diametral opus dintilor rupti, se poate observa o uzura destul de pronuntata a celorlati 3 dinti.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline M_TM

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #18 : 01.Mai.2010, 11:00:37 a.m. »
Masina nu a fost pornita prin tragere nevarevar.
Singura incrcare de pornire  la bara a fost dupa ce a cazut distributia(se banuia ca nu merge un injector.
Asta e motivul pentru care pinionul arata asa.Lantul fiind jos,a cam agatat pinionul in el .
Pinionul superior nu are nici un semn de uzura.
PRIMUL semn ca distributia are probleme

ZGOMOT (UN FEL DE ZANGANIT) LA PORNIRE  ,cam 2-3 secunde
« Ultima Modificare: 01.Mai.2010, 11:08:00 a.m. de M_TM »
 

Offline Laurentiu

Re: Motor - Distributie
« Răspuns #19 : 01.Mai.2010, 12:07:03 p.m. »
ZGOMOT (UN FEL DE ZANGANIT) LA PORNIRE  ,cam 2-3 secunde
Pt un intinzator hidraulic e normal sa fie asa pina se amorseaza pompa de ulei si trimite presiune in intinzator.
Un intinzator mecanic, mentine lantul intins tot timpul indiferent daca motorul functioneaza sau nu.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!