asa-i, felicitari DRDP Cluj si Hidroconstructia cu care (fostul)CNADNR a reparat in regie proprie 'groapa'. au lucrat extrem de profesionist in ultimele 2 luni. chapeau
forumul PUM e excelent, il urmaresc de minim 4 ani in fiecare zi.
o scurta istorie a lotului 3 Imbecilio (Impregilo, acum Salini) pentru cine nu-i la curent:
- pornit in epoca Boagiu (guvernul 'marioneta' Boc a pornit proiectele pe A1)
- sublicitat, se face viaductul Aciliu (premiera, cel mai inalt viaduct de autostrada din RO). Se ajunge la dealul Aciliu notoriu pentru faptul ca o ia la vale.
- Imbecilio forteaza nota, vrea sa scoata bani in plus cu un tunel cut&cover prin dealul Aciliu, imediat dupa viaduct. Santierul e blocal min 1 an. Se respinge solutia tehnica, se ajunge de comun acord ca o sa se faca un debleu imens (tunel ar fi fost mult mai potrivit, dar mai scump)
- Imbecilo lucreaza in stil propriu. nu respecta nimic, lucreaza d-amprastia, culei care o iau la vale, terasament executat prost, rigole de te pufneste rasu', etc. vine momentul Vicpor Tonta potential presedinte, deci trebuie sa se laude cu ceva inainte de alegeri
- se ia decizia, doar pentru a se plimba prezidentiabilu' cu antena 3 in coada, sa se deschida traficul pe lot. si se deschide traficul in 2014, cu SUTE de note de neconformitate la activ (practic, zeci de puncte de pe traseul autostrazii executate prost)
- dealul e deal si incepe sa o ia la vale dupa cateva luni (se dezgheata, venise primavara) in 2015
- CNADNR vede ca: 1. Tonta nu e presedinte, si 2. Consultantul de pe santier nu a glumit cu notele de neconformitate si decide ca-i groasa treaba si trebuie inchis tronsonul
punctual, doar unde s-au activat alunecarile (unde era vestita groapa) trebuia inchis. putea fi deviat traficul. dar nu, ei inchid zeci de km de autostrada
urmeaza o epopee in care nimeni nu e de vina si:
- in sfarsit fostul director CNADNR, Neaga, pleaca si da cu subsemnatul pe la DNA
- Ciolos apare in peisaj si-si ia ca si consilieri oameni de pe forumul peundemerg (asociatia pro infrastructura)
- de deblocheaza multe contracte (A10, A3, A1) deci inclusiv problema cu lotul 3 orastie - sibiu
CNADNR se mobilizeaza exemplar si repara zona cu probleme (inclusiv alte probleme de pe lot) in regie proprie in mai putin de 3 luni
tragedia e ca in tot acest timp a explodat numarul de accidente mortale pe DN7 intre cunta si saliste
zeci de morti
si toate astea pentru ca:
- studiu de fezabilitate a fost facut din birou, fara legatura cu realitatea
- contractul a fost castigat de un constructor infect
- Ponta trebuia sa se plimbe pe asfalt proaspat inainte de alegeri...
pentru zecile de morti cine raspunde?