0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
2.1. GSI trebuie să recomande schimbarea treptei de viteză în cazul în care consumul de carburant în treapta recomandată ar fi, conform estimării, mai mic decât cel curent, luând în considerare cerințele specificate la punctele 2.2 și 2.3.2.2. GSI trebuie conceput să promoveze, în condiții de conducere previzibile în mod rezonabil, un stil de conducere optim, la care consumul de carburant să fie cât mai redus cu putință. Principalul său obiectiv este de a reduce la minimum consumul de carburant al vehiculului atunci când conducătorul auto îi urmează indicațiile. Cu toate acestea, emisiile la țeava de eșapament reglementate nu trebuie să crească, atunci când indicațiile GSI sunt urmate, în mod disproporționat în raport cu situația inițială. În plus, conducerea cu respectarea recomandărilor GSI ar trebui să nu aibă niciun efect negativ asupra funcționării la timp a dispozitivelor pentru controlul poluării, cum sunt catalizatorii, după o pornire la rece. În acest scop producătorii de vehicule trebuie să pună la dispoziția autorității de omologare de tip documentația tehnică în care este descris impactul recomandărilor GSI asupra emisiilor la țeava de eșapament reglementate ale vehiculului, cel puțin pentru condiții de rulare la viteză constantă.2.3. Urmarea indicațiilor GSI nu trebuie să aibă ca efect compromiterea funcționării în condiții de siguranță a vehiculului; de exemplu trebuie împiedicate calarea motorului sau frâna de motor insuficientă ori cuplu insuficient al motorului în caz de necesar ridicat de putere.
In 22 de ani de soferie nu am condus niciodata la consum...
La s-cross turbo pe la 2500 rpmNota nu vorbesc de depasiri la deal unde schimbam la 5000.