Autor Subiect: energii alternative in domeniul auto  (Citit de 131491 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #970 : 14.Nov.2022, 07:31:11 p.m. »
In China nu se vinde nici o conducere automata de către Tesla, nu știu ce ai crezut când ai citit știrea dar nu e ceea ce crezi. Șoferul a luat-o aiurea, Tesla are camere si acces la imagini asa ca va ajuta poliția sa vadă ce a văzut mașina (si chipurile șoferul). Adică ce cumpărăm noi after market ca protecție - dashcam, Tesla are standard din fabricație...
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline sfichiu

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #971 : 24.Nov.2022, 09:49:26 p.m. »
O masina de viitor!?? :-?
https://www.hyperion.inc/xp1-car
  • VITARA S ,Matiz
 
The following users thanked this post: rexkrokiDAU

Online ntire2000

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: NicNic

Online NicNic

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #973 : 24.Nov.2022, 11:53:42 p.m. »
America interzice din 2023 vanzarea de masini electrice cu baterii Made in China

Citez din articol:
"Urmatorul pas este ca UE sa implementeze la randul sau o serie de legi care sa interzica importul de masini chinezesti in Europa, iar bateriile Made in China sa fie taxate vamal atat de scump incat sa-i forteze sa le produca in Europa."


Probabil ca industria chineza va gasi alte piete pe care sa isi vanda productia, dar tot va avea de suferit. Fiindca pietele ce pot oferi un pret mai bun se vor inchide pentru ei.

Tare ma intreb daca SUA si EU au acces la suficiente resurse de materii prime ca sa renunte la bateriile chinezesti ...
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Online ntire2000

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #974 : 25.Nov.2022, 12:33:55 a.m. »
SUA si UE fac de mult un embargou mascat mai putin sau chiar mai mult asupra marfurilor chinezesti.
Si cel mai bun exemplu e comertul online: eu de exemplu am renuntat la aliexpress deoarece baietii nostri s-au pus pe încasat taxe vamale+tva.
Iar la preturile alea umflate artificial cu taxe, marfa respectiva nu prea mai merita.

Pe de alta parte îi înteleg si pe americani cât si pe europeni: reprezentam societati atât de înapoiate ca mentalitate si gândire fata de asiatici încât singura sansa de a amâna inevitabilul e sa le punem cât mai multe bete în rotile economiei lor.


  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Online NicNic

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #975 : 25.Nov.2022, 02:28:03 a.m. »
Partea de comparare a mentalitatii vesticilor cu a asiaticilor e cam exagerata.

Parerea mea este ca din saracie naste dorinta nevoia de a munci mai mult, ca sa ajungi sa beneficiezi de confortul ce il vezi la altii.
Asa au ajuns asiaticii sa lucreze mai mult decat vesticii. Si sa aibe o atiudine mult mai mercantila.

Dar se va intoarce roata... Poate peste secole, dar tot se va intoarce.


In ceea ce priveste alternativele energetice la actualele automobile, nu pariez pe electrice cat timp nu se rezolva problema transferului energetic (realimentari mai facile).
Ar trebui sa apara alta resursa, mai usor de folosit, mai ieftina, mai accesibila.

  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #976 : 25.Nov.2022, 10:56:10 a.m. »
Nu mai credeți toate prostiile ultimative, articolul este fals in prezentare, o manipulare grosiera cu scop de clicuri, nu exista nici o interdicție oficiala si nu poate fi făcută din foarte multe motive. O amestecătură de informații reale cu  minciuni ca sa se ajungă la o concluzie FALSA.
Ceea ce face acel act (culmea ipocriziei - numit de reducere a inflației dar prin care se creează o tona de ajutoare si de bani  din burta aruncați pe piață, exact contrariul inflației) este sa introducă ajutoare DOAR pentru mașinile cu baterii făcute in proporții serioase in SUA, si cum ajutorul financiar înseamnă cam 10-20% din prețul mașinii, e clar ca celelalte masini nu vor mai avea succes. De aceea împotriva acestui act s-au ridicat si europenii care își vad mașinile produse in Europa scoase din cadrul concurențial (preturi prea mari).

"Worth tens of billions of dollars, the tax credit only applies to vehicles that meet certain strict criteria. Eligibility is contingent on 40 percent of an EV’s battery components (by value) being extracted or processed in the United States, or in one of 20 free trade partner nations. This requirement begins in 2024 and gradually ratchets up to an eye-watering 80 percent in 2027."

A doua afișare la căutare in Google...
Va spun un lucru: mass media este plina de minciuni, dar manipulările sunt si mai crâncene! Verificați tot ce citiți din mai multe surse si după aia, mai citiți o dată caci e mai rău ca la tribunal, ce diferență intre ce a fost si ce zice avocatul sau procurorul, după caz...
« Ultima Modificare: 25.Nov.2022, 11:07:07 a.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #977 : 25.Nov.2022, 11:15:27 a.m. »
America interzice din 2023 vanzarea de masini electrice cu baterii Made in China

Citez din articol:
"Urmatorul pas este ca UE sa implementeze la randul sau o serie de legi care sa interzica importul de masini chinezesti in Europa, iar bateriile Made in China sa fie taxate vamal atat de scump incat sa-i forteze sa le produca in Europa."


Probabil ca industria chineza va gasi alte piete pe care sa isi vanda productia, dar tot va avea de suferit. Fiindca pietele ce pot oferi un pret mai bun se vor inchide pentru ei.

Tare ma intreb daca SUA si EU au acces la suficiente resurse de materii prime ca sa renunte la bateriile chinezesti ...

Înainte de a crede tot ce scriu unii, ar fi trebuit sa știți ca de exemplu VW își face jumătate din profit pe piața chineza. Ca au parteneriate cu peste 10 firme chineze de stat. Ca piața chineza reprezintă ca 30% din piața globala auto (cam cat Europa si USA la un loc, 26 milioane de mașini noi pe an) si ca electrificarea a venit nu pentru ca Tesla a... ci pentru ca China si CCP au anunțat ca vor 50% din producția mondiala de automobile pana in 2030. Asta i-a trezit la viata...dar doar pe unii. De exemplu se vorbește pe la colțuri ca Toyota merge spre faliment...daca nu știți, Toyota este cea mai îndatorată firma de pe glob, cu vreo 210 miliarde de dolari datori la bănci...
PS: Apropo de VW, acum vreo 2 săptămâni doar ce a semnat un contract de 2 miliarde de euro cu firme chineze sa le facă softul ala care a dat chix pe mașini si chipurile l-a concediat pe Diess... A, o parte din actualul soft VW este făcut de IT-stii noștri, multe firme de la Cluj lucrează sau au lucrat pentru ei...
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 
The following users thanked this post: sfichiu

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #978 : 25.Nov.2022, 12:51:46 p.m. »
Apropo de China. Am vizionat un episod din serialul difuzat de BBC Inside the Factory
Unde credeti ca se fabrica sasiul cu baterii cu tot a celebrelor autobuze rosii (electrice)..............China
aici este fara traducere dar il gasiti pe canalul retelelor de cablu tradus

Asa ca toul este cancan
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 

Online NicNic

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #979 : 25.Nov.2022, 02:03:36 p.m. »
Înainte de a crede tot ce scriu unii, ar fi trebuit sa știți ca de exemplu VW își face jumătate din profit pe piața chineza. Ca au parteneriate cu peste 10 firme chineze de stat. Ca piața chineza reprezintă ca 30% din piața globala auto (cam cat Europa si USA la un loc, 26 milioane de mașini noi pe an) si ca electrificarea a venit nu pentru ca Tesla a... ci pentru ca China si CCP au anunțat ca vor 50% din producția mondiala de automobile pana in 2030. Asta i-a trezit la viata...dar doar pe unii. De exemplu se vorbește pe la colțuri ca Toyota merge spre faliment...daca nu știți, Toyota este cea mai îndatorată firma de pe glob, cu vreo 210 miliarde de dolari datori la bănci...
PS: Apropo de VW, acum vreo 2 săptămâni doar ce a semnat un contract de 2 miliarde de euro cu firme chineze sa le facă softul ala care a dat chix pe mașini si chipurile l-a concediat pe Diess... A, o parte din actualul soft VW este făcut de IT-stii noștri, multe firme de la Cluj lucrează sau au lucrat pentru ei...

Nu este vorba doar de industria auto.
E o problema globala, deja.

Cunosc cativa patroni europeni, care in 2007 au tras obloanele in Romania pe fabricile lor si au plecat in China.
Cam de prin 2017 incoace ei deja se gandesc cum pot sa isi readuca o parte din business inapoi.
Regretau ca au plecat complet din Europa, spre China. Si au devenit dependenti de chinezi. Intre timp li s-au marit si costurile cu productia de acolo....

Din pacate, recunosc ca nu mai au puterea financiara sa reinceapa ceva prin Europa.

Asa ca pana nu va aparea o criza senificativa, eu cred ca tot China va fi centrul productiei mondiale.
Dar se cauta cu intensitate solutii sa se iasa din capcana chinezeasca.

Apropos, din discutii cu cativa fosti colegi de ai mei ce au plecat sa lucreze in China, am retinut doar ca pe acolo singura religie valabila este doar banul. Castigat sub orice forma. Asa ca nu vad motive sa ii admir pe chinezi pentru ce sunt, poate doar ce au facut e de apreciat.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!