Autor Subiect: energii alternative in domeniul auto  (Citit de 131563 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #700 : 27.Sep.2021, 04:00:35 p.m. »
Daca nu esti mofturos la capitolul siguranta
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline Fujitsu

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #701 : 28.Sep.2021, 06:02:43 a.m. »
In nici un caz, nu ai urmărit gradul de satisfacție al posesorilor de mașini electrice?
Corect, pot sa confirm din propria experiența de peste un an de zile.
Nu am auzit încă de cineva care sa revină la termică după ce a avut EV.
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #702 : 28.Sep.2021, 08:15:05 a.m. »
Intre timp si Toyota a anunțat ca trece la electrice. Dar va încerca o alta metoda, bateriile solide. Acestea sunt fantastice dar...nu rezista decât prea puține cicluri, din cauza deformărilor fizice ce apar la un ciclu de funcționare. Vom vedea.
Se pare ca presiunea politica este imensa. Si așa cum am spus, aceasta tine numai si numai de geostrategie si încercările puse in fata de modificările balantei de putere din ultimele decenii. Oricâți verzi vor intra prin parlamente, eu unul vad ca ei nu fac nimic, dar dau legi de care nu au habar daca se pot face sau nu. Tot Bla-Bla-isti...Aha, sunt foarte buni la a interzice. Așa ca...paharele si tacâmurile sunt doar începutul (eu consider ca mental sunt doar niște talibani ai zeului Natura. Adică in numele ei putem muri cu toții...suntem "daune colaterale"). Asta înseamnă ca preturile abia au început sa crească (absolut toate tehnologiile noi sunt scumpe si costisitor de implementat, s-a creat "urgenta" fără de care nimeni nu ar fi acceptat acesta nebunie, uitați-va la ce preturi ne-au adus idioțenia in domeniul energetic), adică sa scadă nivelul de trai. Situația este aceeași in toată Europa. Dar cum au dresat maimuțele suficient timp, zeci de ani...
« Ultima Modificare: 28.Sep.2021, 08:30:46 a.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline hugbear

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #703 : 28.Sep.2021, 07:59:55 p.m. »
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 
The following users thanked this post: ntire2000, toma, Costique

Offline remarque

Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline ntire2000

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #705 : 03.Oct.2021, 10:48:32 p.m. »
E evident ca între distribuitorii de energie electrica si producatorii de masini electrice nu exista nici un agreement.
Pe unii îi doare în cot ca unii produc masini care "rup" prizele proprietarilor pe ceilalti îi doare în fund ca reteaua electrica e subdimensionata.
Este o situatie similara cu o fabula preferata din copilarie.

PS: încercati sa mâncati ciorba cu furculita  ;-).
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Fujitsu

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #706 : 03.Oct.2021, 10:51:08 p.m. »
E o presiune politica mare pe schimbarea parcului auto.
Ca in orice domeniu, schimbarea brusca nu e buna, ea ar trebui sa vina treptat prin înlocuirea vechiului cu noul.
Sa fie timp de ajustări și adaptări ….
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline ntire2000

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #707 : 03.Oct.2021, 10:54:40 p.m. »
Tare ma tem ca schimbarea asta de la combustibili conventionali la energie asa zis verde (ca numai verde nu e la câta poluare produce fabricarea ei) este determinata si de alt factor decât cel de mediu.
Sunt curios care este nivelul actual al resurselor mondiale de titei si carbune.
Tin minte ca acum zeci de ani, la ora de geografie, profesoara ne spunea ca resursele sunt limitate exact la niste zeci de ani.
Care cred ca au cam trecut.

PS: asta ar explica si scumpirile enorme din zona energiei, pe care brusc aflam ca sunt din cauza pandemiei si crizei economice.
Iar nivelul de consum de acum zeci de ani a crescut de câteva ori la momentul actual.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 


Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #709 : 20.Oct.2021, 09:50:47 a.m. »
Am scris de multe ori, este vorba despre supraviețuirea economiilor dezvoltate prin crearea necesitații si urgentei de implementare a unor tehnologii complet noi dar extrem de scumpe care altfel nu ar fi avut NICI O SANSA. Pentru ca nici o tara dezvoltata nu poate concura cu preturile mici ale produselor folosind tehnologiilor clasice produse de tarile in curs de dezvoltare. Este rezultatul ascensiunii Chinei. Au înțeles  ce au făcut, deși, prea târziu după mine. Am spus-o de multe ori, normele euro au fost introduse exact sa tina China in afara Europei (au apărut imediat după ce Geely a încercat sa intre pe piață cu mașina de 3000 dolari, era mai ieftina ca Dacia). E vorba de bani...si de viitorul nostru in Europa. Toate astea bineînțeles ca nu se pot spune public dar sunt singura logica. Între timp preturile la importuri tot urca... iar deficitul comercial depășește record după record. Așa ca...pregătiți-va de aterizare, nu se știe când dar se știe cum va fi...!
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008