Autor Subiect: energii alternative in domeniul auto  (Citit de 131571 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #540 : 22.Mai.2020, 09:32:36 a.m. »
Daca ai avea macar jumate din suma necesara conversiei suportata printr-o prima gen Rabla Plus ar fi o chestie...

Mai ales ca dpdv mediu/ecologie/poluare, indraznesc sa spun ca - in comparatie cu continuarea utilizarii sau chiar casarea unei masini cu motor termic - inlocuirea cu un EV nou-produs este mai poluanta fata de conversia uneia cu motor termic.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #541 : 22.Mai.2020, 08:07:14 p.m. »
Ar fi o soluție mult mai atractivă. Așa este prohibitivă rău.
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #542 : 24.Mai.2020, 12:01:32 p.m. »
Cifre contradictorii pe piata autoturismelor ecologice. Hibridele scad, electricele urca...  :-/
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Bobi

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #543 : 24.Mai.2020, 02:11:35 p.m. »
E si normal, daca gandesti putin.
Eu nu mi-as lua hybrid ca nu-i vad rostul, adica sa car non-stop 300Kg baterii, sa-mi consume carburant cand trebuie sa se incarce, ca din frana regenerativa nici dupa 1000Km nu se incarca, cand rulez pe autostrada sa-mi consume carburant cat una clasica cu motor mai mare, iar in oras sa fac economie cat pentru un pachet de biscuiti, asta da curata afacere.
In schimb as lua Plug-in, unde pot sa incarc bateriile si sa beneficiez cu adevarat de tractiunea electrica si la un caz sa pot rula si cu motorul termic.
Pur electrica inca nu as lua din cauza infrastructurii puctelor de incarcare, deja si acum se sta la coada (prin aplicatii) sa poti prinde un loc si atunci cand il prinzi trebuie stai in masina ca nu cumva un binevoitor sa-ti intrerupa alimentarea.
 

Offline f.cristi

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #544 : 24.Mai.2020, 02:22:41 p.m. »
Corect, doar ca hibridele pure nu au baterii asa mari incat sa cantareasca 300 kg.

Offline teutzue

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #545 : 24.Mai.2020, 02:23:35 p.m. »
Nu trebuie sa stai sa pazesti masina. Mufa de incarcare se "blocheaza" cand e la incarcat si nu o poti scoate decat cu aplicatia sau din masina dupa caz. Intreaba-ma de unde stiu? Am inchiriat un i3 in Copenhaga si am stat vreo 10 minute sa ma prind cum il scot de la incarcat :-)).
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Bobi

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #546 : 24.Mai.2020, 02:32:21 p.m. »
Nu am spus ca scoate mufa ci ca întrerupe alimentarea.
 

Offline f.cristi

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #547 : 24.Mai.2020, 02:49:11 p.m. »
Cum ?

Offline teutzue

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #548 : 24.Mai.2020, 02:58:34 p.m. »
Eu vad 2 variante:

1. taie cablul si moare  >:)
2. apasa pe ceva buton de stop dar nu cred ca e posibil fara aplicatie/cont etc  :-?
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline ntire2000

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #549 : 24.Mai.2020, 04:41:47 p.m. »
E si a treia varianta, pleci cu stecherul bagat în ea.  :-))
Cam ca si doamnele alea care plecau din peco si uitau sa scoata pistolul de alimentare din buson.



PS: Proiectele de masini electrice au cam înghetat pentru urmatoarele 3 luni, vedem din septembrie care e situatia, si mai ales cât a mai ramas din ea.
Stiu, pentru ca am informatii de la surse.
Marii jucatori din industria asta asteapta sa vada întâi care e directia, nu vor nu-si riste banii pe carti necâstigatoare.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού