Autor Subiect: energii alternative in domeniul auto  (Citit de 131508 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #300 : 02.Mar.2019, 01:13:44 p.m. »
Un pasionat creaza Loganul electric, demonstrând că se poate, daca se vrea.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #301 : 16.Mar.2019, 08:54:17 p.m. »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #302 : 19.Mar.2019, 04:51:19 p.m. »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 


Offline rexkrokiDAU

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #304 : 20.Mar.2019, 09:02:36 p.m. »
@Dalvi cele de mai sus nu cred că necesitau un topic nou,  se încadrau perfect în unul de știri auto.  Chiar și așa,  aria aleasă nu e potrivită. Colțul oficial, după cum îi spune și numele, a fost gândit pentru a gazdui postările celor ce reprezintă oficial marca Suzuki. :)

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #305 : 20.Mar.2019, 09:19:03 p.m. »
E-n regula, am mutat postarea intr-un topic mai potrivit.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline rexkrokiDAU

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #306 : 20.Mar.2019, 10:54:09 p.m. »
Pe globalsuzuki.com am găsit ceva mai multe informații. Pentru noi în Europa următoarele prezintă interes :

1.Supply THS (Toyota Hybrid System) to Suzuki.    
.....
3.OEM supply of two new electrified vehicles built on Toyota platforms (RAV4, Corolla Wagon) to Suzuki in Europe.
......
5.Toyota to adopt newly developed Suzuki engines for compact vehicles. Such engines are to be supported by Denso and Toyota, and will be manufactured at Toyota Motor Manufacturing Poland.
« Ultima Modificare: 20.Mar.2019, 11:14:43 p.m. de rexkrokiDAU »
 

Offline Lerua07

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #307 : 21.Mar.2019, 02:29:14 a.m. »
Si eu as lua o masina full electrica, dar numai cand :
- va avea o autonomie de 400-500 km
- vor fi suficiente statii rapide de incarcare (8-10 buc) amplasate la minim 100 km una de alta
- bateriile vor avea o garantie de minim 7-8 ani
- pretul va fi mai mare cu maxim 20-25% fata de masinile clasice
Pana atunci, cu diferenta de bani de minim 10000 euroi dintre una clasica si una electrica, prefer sa cumpar benzina
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline Leutz

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #308 : 21.Mar.2019, 03:46:11 a.m. »
De ceva vreme ma incearca niste ganduri care ar putea rezolva "problema" lui @Lerua07  :D, macar partial. Tot partiala e si incadrarea in topic, dar pana la urma cred ca aici se potriveste cel mai bine. Daca ulterior genereaza discutii multe, poate un topic separat n-ar strica.

Intrucat bicicletele electrice pliabile devin din ce in ce mai accesibile, cred ca ele devin vehiculul ideal in oras. Evident, pentru sanatate bicicleta simpla ar fi ideala; insa sa zicem ca ar fi suficiente motive (mai mult sau mai putin intemeiate) sa acceptam un pic de ajutor de la motorul electric. Ca si bicicleta normala, elimina o masina de pe drum si ii muta fumul in afara orasului, presupunand ca proprietarul va tine masina (aproape) doar pentru deplasari in afara.

Nici cvadriciclurile electrice acoperite, cum e cel postat cateva postari mai sus ca masina electrica, nu sunt de nebagat in seama. Pretul nu e prohibitiv, daca se considera subventiile in vigoare. Insa nu stiu cum ar merge parcarea lor, in special la bloc.

Bicicleta pliabila insa, poate fi luata usor sus la bloc/birou sau intr-un mijloc de transport, daca chiar e nevoie. Nu mai zic de iesiri mai lungi cu masina si bicicleta in portbagaj, unde poti caza masina la punctul de baza si apoi poti face alte iesiri in jur mai lungi si mai grele decat cele pe care le-ai face cu piciorul sau cu o bicicleta normala. In plus, vad ca multe electrice pliabile au baterii detasabile, astfel ca poti sa incarci bateria si la servici, de exemplu… sau in alta parte unde te afli la un moment dat si nu poti lua toata bicicleta cu tine.

Eu deja ma uit serios la ele, mai ales ca la mine de ceva vreme nu mai pot merge cu bicicleta normala la servici, ca suntem la vreo 25 de km de zona centrala, cu multe dealuri si vai. Practic… tinem 2 masini si le frecam zi de zi inutil, cand cel putin unul din noi ar putea merge cu bicicleta (electrica, altfel e greu) + ceva mijloc de transport. Financiar vorbind, renuntarea la una din masini ar scoate instantaneu pretul bicicletei numai din taxa anuala pentru masina (care-i cam cat o bicicleta). Daca mai si vinzi masina… atunci cu atat mai bine.

Eu in momentul asta ma gandesc sa vand Getz-ul, cu... cat iau pe el, apoi mai pun ceva peste si iau 2 pliabile electrice.
« Ultima Modificare: 21.Mar.2019, 07:06:56 a.m. de gabineg »
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: energii alternative in domeniul auto
« Răspuns #309 : 21.Mar.2019, 06:22:18 a.m. »
O idee minunata, pana la prima ploaie
Iar pe partea aceasta a Pamantului ar fi ok din mai pana in octombrie, sub rezerva lipsei pistelor dedicate
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp