Perfect adevarat!
Ce am sugerat in cazul Vitarei reprezinta o solutie pseudoelectrica (asa cum am si mentionat).
O solutie de tranzitie de tip "low cost" si relativ simplu de implementat de catre producator.
Ambele variante sugerate, hibrida cu pastrarea motorului termic respectiv electrica 100%,
au tinut cont de echilibrul greutatii punte fata-punte spate
Exista deja si in Romania companii care pot efectua doritorilor asemenea modificari-adaptari
singura problema este reprezentata de costul mare al implementarii si omologarii de tip unicat.
Insa in regimul unei productii de masa efectuata de producator, costurile ar fi mai mult decat
acceptabile, obtinandu-se doua variante (una eco si alta verde) la costuri mult mai reduse decat
proiectarea si fabricarea de la zero (inclusiv caroseria) a unui nou model hibrid respectiv electric.
Poate le dam o idee
Eu as cumpara o asemenea Vitara Electrica , care ar trebui sa fie si mai
ieftina cu 10.000 de Euro decat noile electrice si lipsita de vibratiile pe care le percepem in mod
neplacut (unii din noi) de la actualele motoare termice