0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Citat din: ntire2000 din 27.Sep.2023, 03:53:19 p.m.Pai nu e pregatite.... .... dar asta nu zice nici unul dintre cei care fac marketing agresiv ascutitorilor pe baterii. Pai amândoi greșiți. Pentru ca daca ați vrea, ați vedea imediat ca din tot ce ați descris lipsește ceva: stocarea. Aha, acum înțeleg eu de ce au introdus toți bateriile de mașini cu dublu sens, sa alimenteze casa daca e nevoie... lăsând stourile la o parte, de aceea Tesla construiește cea mai mare fabrica de Megapack-uri in China si a dublat-o pe cea din Nevada, de ce CATL face la fel, BYD face la fel ...si nici o firma europeana... Pentru ca, din nou, nu se vrea a se înțelege, vroit sau nu, ca nu actuala rețea e problema, ci ca stocarea nu exista si costa, toți prosumatorii plus producătorii tradiționali vor sa o facă ...alții... Deh, un megapack de câțiva MWh e vreo 3 milioane de dolari...
Pai nu e pregatite.... .... dar asta nu zice nici unul dintre cei care fac marketing agresiv ascutitorilor pe baterii.
Pentru a produce INTREAGA CANTITATE DE ENERGIE CONSUMATA DE OMENIRE IN ABSOLUT TOATE DOMENIILE, DIN ABSOLUT TOATE SURSELE DE ENERGIE ar fi suficient, la un randament de 10%, sa acoperim o suprafață de 4414010 m²=4,42 km² cu panouri solare. .
De fapt nu prea e așa.[...]
[...]Acum 10 ani stațiile de încărcare erau de 100kWh. Acum sunt de 250- pana la 1MWh, iar pe piață sunt EV-uri cu încărcare de 600-800kWh. Teoretic capabile sa se încarce intre 20-80% in 10 minute. [...]
.... masinile electrice vor fi de viitor cand se va rezolva problema realimentarii lor. Actualmente se discuta despre o retea de distributie subdimensionata. Si asa e. Se cauta solutii la aceasta problema.