Autor Subiect: feedback negativ site-uri \ companii  (Citit de 8105 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #10 : 14.Mar.2011, 03:39:29 p.m. »
eMag. Povestea-i simpla. eMag acum parte din gigantu' spagar Asesoft.
Lansare comanda joi. Solicitare livrare Marti (gratuit conform portalului). Marti produsul n-a ajuns...am sunat..si "ne cerem scuze, dar coletul dvs desi este pregatit nu a plecat astazi cu, curierul". Zic ok, dar va rog ca Miercuri sa fie livrat (este vorba de o hota comandata pentru mama mea).
Miercuri...pauza MARE! Eu n-am stiut ca n-a fost livrata si n-am mai sunat. Ma anunta maica mea joi......ca a sunat eMAG ca ne cerem scuze, dar comanda dvs a fost anulata, produsul nu se mai afla in stoc. Produsul o sa revina in stoc, dar la alt pret.

Concluzia mea este ca...(nu sunt la prima comanda de pe eMag.ro) Dante s-a stricat rau de tot dupa ce au fost achizitionati de Asesoft :( (nu sunt la prima experienta...am comandat la inceputul lunii un laptop, care dupa ce a fost platit cu cardul, am fost anuntat ca produsul nu se mai afla in stoc la pretul respectiv bla, bla...si ca o sa-mi returneze, candva, banii)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #11 : 14.Mar.2011, 04:24:18 p.m. »
Nasol... Eu pana acum nu am avut experiente proaste cu ei. Si chiar am comandat anul asta 2 produse la momente diferite (un mose si un powerball) si mi-au fost livrate pompt, a doua zi. :dknw: Cine stie...
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #12 : 14.Mar.2011, 05:35:12 p.m. »
Sa zicem ca am la activ muulte achiziti de la eMag pentru care feedbackul meu este mai mult decat multumit.
Dar se pare ca odata cu ..... asesoft au copiat aroganta acestora.
Imi doresc sa cred ca e un caz izolat ;)
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #13 : 26.Mai.2011, 01:32:59 p.m. »
Vreau si eu sa semnalez aici prestatii negative ale companiilor de transport persoane cu autocarul in strainatate. Am plecat cu un grup de colegi la o conferinta la Perugia (It). In mod normal mergeam cu avionul, dar, deoarce seful delegatiei nu foloseste acest mijloc rapid de transport, am fsot si noi obligati, cel putin din solidaritate sa il urmam.

Deci, la plecare am mers cu Eurolines pana in Florenta, iar de acolo cu trenul. Din Bucuresti au plecat sambata catre Apus o groaza de autocare in acelasi timp: 5:30-6:00 si pe acelasi traseu. Din cauza faptului ca se asteptau tot timpul unii pe altii, soferii ajungeau in acelasi timp la popasuri, ceea ce facea ca toaletele si braseriile sa fie mereu arhipline.  In acelasi mod s-a ajuns la granita cu Ungaria, unde s-a stat la coada multisor. Dupa granita, situatia s-a imbunatatit, fiecare si-a vazut de drum. Noaptea, la Budapesta, soferii au mai urcat niste pasageri (la ia-ma nene presupun, pentru ca unora nu le-au convenit locurile oferite si au coborat). Printre acestia, era o familie conlocuitoare cu 2 copii mici, care dorea sa ajunga in Spania, desi autocarul mergea la Florenta, dupa cum am zis. Drept pentru care, la Padova, am asteptat o ora in autogara autocarul din Spania, pentru ca familia cu cei doi puradei nu putea sa-l astepte afara in ploaie. Din acest motiv, am pierdut trenul la Florenta si a trebuit sa asteptam inca 2 ore pe urmatorul. La protestele noastre, soferii au fost impenetrabili.

La intoarcere, am ales Atlassib-ul, cu drum direct Perugia-Bucuresti. Cel putin asa scria pe biletele noastre. Pana la Padova, totul OK, 15 oameni in autocar de 45. La Padova, ne dau jos din autucar cu arme si bagaje si ne spun ca autocarul nostru merge la Vatra Dornei si ca vom fi repartizati la un autocar ce merge in Bucuresti. Dupa o ora de pauza, in care am luat masa in autogara Atlassib de la Padova (aici un punct pozitiv companiei), am fost urcati intr-un autocar care venea (ghiciti ?) din Spania si continea (ghiciti ?) acelasi tip de puradei. Am ocupat absolut toate locurile libere, neputand sta langa cei cu care calatoream. Pana la Arad, totul OK, mai putin "mutenia" soferilor, care nu spuneau din timp pasagerilor locurile de popas si nu furnizau informatii asupra traseului. A, si inca ceva. In Italia, autocarul a luat-o prin tot felul de orasele si comune, ca sa incarce coletele destinate rudelor din tara.
La Arad, lucrurile se complica. In loc de ruta clasica pe sus (cum zice @adrian), am luat-o prin Timisoara, Lugoj, Drobeta, Craiova, Slatina. Si pas. Cu Bucurestiul in zare la 190 km, autocarul a luat-o spre sud: Caracal, Corabia, apoi spre est, Zimnicea, Giurgiu, Oltenita si apoi spre nord spre Bucuresti. Totul pentru a lasa langa casa oamenii ce aveau bilete pentru localitatile respective. Astfel ca am ajuns acasa in loc de ore 22, cum era in bilet, la ora 02 a zilei urmatoare.  Ocol de 190 km pe niste drumuri de groaza.   
Soferii au spus ca asta e ordinul dispecerului, dispecerul a spus ca soferii erau obligati sa spuna calatorilor traseul. Daca stiam din timp de traseul ocolit, coboram la ora 17 in Craiova si eram la ora 22 in Bucuresti.

Morala: Nu apelati la drumul cu autocarul pentru drumuri mai mari de 24 ore. Firmele fac tot ce pot sa-si minimizeze cheltuielile pe spinarea pasagerilor. Ce i-ar fi impiedicat sa trimita un microbuz la Slatina care sa preia pe cei cu destinatia Sud, in timp ce autocarul sa continue drumul la Bucuresti ? Iar soferii trateaza pasagerii ca si pe colete. S-au obisnuit cu oameni fara posibilitati de replica pe care vor sa-i domine in orice mod. Inclusiv prin amenintari.

Si stiti care e culmea ? La momentul respectiv toti ne-am promis sa facem reclamatii atat la Eurolines cat si la Atlassib. Cum ne-am vazut acasa, elanul s-a domolit si nu s-a intamplat nimic. Dar ne-am jurat sa nu mai repetam experienta.


  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #14 : 04.Ian.2012, 01:40:41 p.m. »
Mi-am furat-o si io. Cum? Pai sa va povestesc - pe scurt.

La insistentele sotiei (ca e murdara, ca iar s-a strans mult par, ca bla, bla) am zis sa spal masina, din nou, "profesionist". Cum afara ii destul de frig, am cautat alternative. Cum e nebunia asta cu site-urile astea de reduceri, am intrat si io pe unul dintre ele (gogu' m-a dus la el) sa caut o oportunitate ceva..daca tot e sa o spal. Zis si facut!
Am ajuns pe site-ul dinstinsilor TeamDeals. Acolo ce sa vezi: mega oferta! Spalare interior+exterior+tapiterie (ce ne interesa pe noi) doar 59lei. Gata! Iau cardu' si achit! (fara sa caut informatii suplimentare)
Imi zic in gandu' meu: trebuie sa fie o firma serioasa altfel baietii astia de la TeamDeal nu le publicau oferta. Unde mai pui ca aveau si o mega descriere.
Boon! Am achizitionat "pachetu'" si da-i si fa programare. Suna odata, suna de doua ori, de trei ori..nimic. Zic poate sunt inca liberi. De unde! Dupa vreo 20 min primesc, atentie, BEEP de la "spalatoria" minune. Aaah...nu v-am zis cum se numeste spalatoria, asa-i? "Luxury Car Wash" sau "Luxury Wash" cum era trecut pe banneru' de mare angajament de la locatie.
Asa, sa continuam! Le spun ca am achizitionat un voucher de pe site-ul TeamDeals si ca as dori sa ma programez. Nicio problema, imi spune nea omu', "maine e ok?". Bucuros nevoie mare ca nu trebuie sa astept nu stiu cat pana sa imi vina randu' (ma gandeam ca s-au vandut zeci de mii de vouchere) zic "Ok, ne vedem maine!".
Uite ca a venit si maine, aka astazi. Mi-am facut frumusel bagajul (laptop, modem, vreo 2 reviste) in ideea ca in timp ce profesionistii de la spalatoria "Luxury Wash" imi aranjeaza cazanu' eu imi pot vedea frumusel de treaba mea. Numai ca n-a fost chiar asa...
Ajung in zona unde se presupune ca ar trebui sa fie spalatoria si nu observ nimic notabil. Pun pana pe telefon si sun. Suna...sunaa...suna... Si nici un raspuns. Zic ok, ce naiba, doar n-o fi teapa! Mai dau o tura si vad 4 rampe vai mama lor dar si un banner. Ce scria pe banner: "Luxury Wash"!  Spalatoria Luxury Wash Rahova
Hmm...ce naiba asta sa fie mega-spalatoria din descrierea alora de pe TeamDeals (de altfel este descrierea ofertantului, dar zic descrierea site-ului de reducere in ideea in care ei, cica, verifica ofertele).
Timid, ma dau jos din masina si sunt intampinat de un tiganus care ma intreaba ce-i facem "interior/ exterior boss?". Ii raspund politicos ca am un voucher la care el ma directioneaza catre "sefa". Ii arat sefei voucherul, imi spune ca este totul ok. Ma roaga sa mut masina pe rampa 1 (doar acolo era alimentare pentru aspirator!!) ca n-are rost sa ocup rampa 2, ca mai vin masini si le blochez spalatoria aiurea. Zis si facut!
In timp ce baiatu' se pregatea cu multa atentie de operatiunea "spalat tapiterie" o intreb pe doamna "sefa" unde pot sa ma asez si io ca omul la o cafea si o priza unde sa-mi bag pacanelul la incarcat si sa ma apuc de treaba. De unde, sefa imi raspunde raspicat ca pot, daca vreau, sa stau in biroul ei, daca nu afara! E o spalatorie ieftina, ce loc de asteptare!
Spalarea efectiva s-a facut cu fas, fas si cu o carpa!!!  Sculele profesioniste folosite de Luxury Wash
Scaunele sunt si acum foarte ude! Despre rezultate nu va pot spune prea multe, trebuie asteptat sa se usuce tot maclavaizu' ala dat pe acolo.

 Spalator profesionist pregatit intenes de Luxury Wash prin complicitatea TeamDealsScaune UDE dupa interventia Luxury Wash! Multumesc TeamDeals
In rest ce sa va mai zic, comportament tipic badaranesc gen cum s-a suit in masina a dat drumul la maxim la muzica, scame si praf au ramas pe bord grupa mare, baiatu' de a spalat masina a fost extrem de nemultumit cand i-am dat lasat doar 5lei spaga... Totusi nu inteleg de ce astepta mai mult cand nici macar exteriorul nu este facut ok - de ex in dreptul butonului pentru deschis portbagaj a ramas jegu' ce se vedea in prima poza.

Concluzia o trageti voi!

  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #15 : 04.Ian.2012, 02:07:40 p.m. »
Ce "norocos" esti . :D
Go Terios!!!:)
 

Offline sfichiu

Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #16 : 04.Ian.2012, 02:15:53 p.m. »
Nasoala faza Cristy,e concurenta mare si totusi sunt unii care nu tin cont ,isi fac de cap!..Poate noi ,cei care suntem beneficiarii acestor "servicii"o sa-i ocolim mai des o sa-si dea seama ca tre sa  tina pasul cu etica profesionala corecta!
 La mine in targ spalat int.-ext.=20-30 lei..la sx4 :(
  • VITARA S ,Matiz
 

Offline cristyyy2003

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13489
  • Thanked: 238 times
  • Gen: Bărbat
  • I'm old enough to know, but too young to care!!
    • Bucuresti
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #17 : 04.Ian.2012, 02:17:26 p.m. »
Oferta era pentru interior/exterior+spalat tapiterie. Asa o spalare normala e undeva sub 30lei - interior&exterior.
Ca idee, asa suna descrierea celor de la TeamDeals:
Citat
Descriere promotie

Masina va fi curatata cu ajutorul unor utilaje profesionale moderne, de catre un personal pregatit corespunzator.
Solutiile folosite de cea mai buna calitate si un miros placut, persistent.
Produsele folosite sunt ecologice - detergenti auto, detergenti fara fosfati, spuma activa, cosmetice auto, spalatorii auto, sampon auto, detergenti fara frecare.
Pentru geamurile laterale, parbriz si luneta se vor utiliza lavete speciale, impreuna cu o solutie speciala pentru luciul geamurilor.
Se va folosi un aspirator profesional care va aspira tapiseria in profunzime de praf si mizerie.
  • #romaniaelectrica
Lume multă, oameni puțini!
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8032
  • Thanked: 260 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #18 : 04.Ian.2012, 02:45:27 p.m. »
Un OPC?
Go Terios!!!:)
 

Offline macmat

Re: feedback negativ site-uri \ companii
« Răspuns #19 : 04.Ian.2012, 05:19:58 p.m. »
Mai bine OPC ( O sPalai aCasa)!!!