Discutand strict pentru piata romaneasca, in 2015 cand a fost lansata New Vitara probabil ca oficialii nu au considerat-o piata cu potential foarte mare.
Pe de alta parte posibil nici dealerii romani nu au investit intr-un lot mare pe care sa-l comande anticipat pentru a avea suficiente masini pe stoc astfel
incat sa profite la maxim le noutatea lansarii respectiv sa genereze lansarea reclamei concomitent cu lansarea noului model asa cum ar fi fost normal.
Noroc cu noi entuziastii/pasionatii, care am acordat un vot de incredere Suzuki respectiv noului model New Vitara despre care la acea vreme nu existau
prea multe informatii sau reclama adequata. Probabil pasiunea si entuziasmul ne-au ajutat sa formam ceea ce vedem aici pe forumul Suzuki-club.ro
respectiv ceea ce Suzuki defineste cu mandrie pe siteul oficial "Prietenii Nostri"
Frumos din partea lor ca inteleg importanta aceastei categorii de
clienti entuziasti/pasionati , de asemenea frumos si indemnul afisat pe site-ul oficial: "Haideti sa aratam ce comunitate mare avem"
http://www.suzuki.ro/autoturisme/suzuki/noutati/album-suzuki-prietenii-nostri/