Daca mai sunt colegi cu zdranganeala la caseta de directie de la bucsa - va zic ce solutie am adoptat.
Ca si idee generala inlocuirea bucsei fara sa dezmembrezi caseta este aproape imposibila. Cremaliera nu se retrage suficient la viraj, incat sa poti declipsa/clipsa bucsa. Cel putin nu in timp redus, cu multa bibileala si rabdare + inca o persoana sa te ajute probabil ca s-ar putea (aici o sa experimentez in viitor).
Insa - exista un spatiu, de la capatul bucsei si pana la capatul casetei de aprox 11.5 mm. Am manufacturat o bucsa din teflon, dimensiuni 30,2 mm diam ext, 25.15 diam interior, 10.5mm lungime si am introdus-o in acel spatiu folosindu-ma de cremaliera ca presa.
Dimensiunile sunt astfel pentru ca bucsa sa intre in camasa exterioara a casetei pe cota de strangere(cremaliera are 25mm, interiorul casetei are 30mm)
Astfel - bucsa manufacturata nu poate "pleca" in interiorul casetei, fiind blocata de clipsurile bucsei vechi, nici in exterior, avand cota de strangere.
Pentru extra siguranta la iesirea bucsei catre exterior, se poate adopta solutia deformarii usoare a capatului casetei(care este practic o simpla teava)
Rezultatul este excelent - 0 zgomote dupa adoptarea solutiei. Probabil ca se va deteriora ceva mai rapid decat bucsa originala din cauza lungimii mai reduse - insa se compenseaza cu faptul ca operatiunea este foarte simpla, rapida si nu necesita scule speciale sau demontarea casetei.