Gata, am bagat masina in service azi dimineata la 8 si daca nu o termina pana dupa-amiaza atunci probabil ca maine pana la pranz e gata.
Voi reveni cu detalii.
P.S. Ce am observat (am vazut-o prin cutia desfacuta) e faptul ca noua caseta vine cu tot cu motoras de servo si bielete de directie (probabil de aceea costa 800 Euro numai kitul fara manopera). Singurele piese de la directie de pe masina care raman neschimbate sunt coloana si cele 2 capete de bara.
Am rezolvat problema. Nota 10 pentru service. La ora 15:00 m-au sunat sa o iau. Multumesc sefului de service d-l Nica pentru amabilitate si promptitudine.
Multumesc in primul rand inca o data d-lui Laurentiu din "vina caruia"
am ajuns in aceasta situatie fericita astazi de a nu mai avea nici un tronc pe partea dreapta.
Primul lucru pe care l-am observat cand am pornit motorul a fost faptul ca volanul se invarte extraordinar de usor fata de cum era inainte cand mergea lejer o tura iar in continuare avea un mic hop (mergea nitel greoi) urmand ca apoi sa isi revina - aici ma refer la virajul de pe loc (puneam totul pe seama bateriei care este doar de 44 Ah, dar se pare ca nu era bateria). Oricum, nu mi-a mers servo inainte cum imi merge acum, asta-i clar, aproape ca il invart cu degetul si nu exagerez cand spun.
Ridicand capota m-am uitat sa vad daca pot sa identific un reper, o denumire a firmei producatoare (deh, la service nu mi-a dat prin cap cand era in cutie
) si am sesizat pe o eticheta
NSK urmat de un cod.
Anyway, problem solved. Sper ca pentru totdeauna.
Iar referitor la garantia piesei, ea este valabila cat mai are garantie masina ( in cazul meu 2 ani si 6 luni) deci si la manopera la fel.
In afara garantiei, n-a stiut sa imi spuna. Si preturile se tot schimba la uzina, deci si la ei la service. Oricum banui ca macar 1 an la amandoua sau 20.000 km. Oricum, sper sa nu ajung sa aflu
Numai bine,