0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
1. aceasta problema am semnalat-o si celor de la Suzuki Japonia , si in mailul initial au ramas profund indignati de atitudinea celor din Romania, DIN CE AM INTELES OR SA LE TRIMITA O CIRCULARA SA LE MAI DESCHIDA OCHIIin toata Europa lumea vrea un mediu cit mai nepoluat , numai la noi in Romania se gasesc citiva experti auto care vor sa le traiasca copiii numai in noxe2. pentru cei interesati , aici o parte din ce am primit... To save energy, SUZUKI challenges reducing emission, fuel consumption and noise. At manufacturing plants SUZUKI makes use of the systems in natural resource recycling, regeneration of resin parts and advanced utilization of wastes (where possible). .........astept raspunsul final oficial
Trea sa le spui ca ai un Fiat SEDICI 1.6 benzina asa cred ca se rezolva problema
Citat din: Sakura771. aceasta problema am semnalat-o si celor de la Suzuki Japonia , si in mailul initial au ramas profund indignati de atitudinea celor din Romania, DIN CE AM INTELES OR SA LE TRIMITA O CIRCULARA SA LE MAI DESCHIDA OCHIIin toata Europa lumea vrea un mediu cit mai nepoluat , numai la noi in Romania se gasesc citiva experti auto care vor sa le traiasca copiii numai in noxe2. pentru cei interesati , aici o parte din ce am primit... To save energy, SUZUKI challenges reducing emission, fuel consumption and noise. At manufacturing plants SUZUKI makes use of the systems in natural resource recycling, regeneration of resin parts and advanced utilization of wastes (where possible). .........astept raspunsul final oficialAr fi decent ca afirmatiile care fac referire la pozitia unor organisme oficiale ale Suzuki (si nu numai) sa fie bine agrumentate si sa fie prezentate in mod obiectiv. De aceea ar fi decent sa postezi intreaga conversatie, astfel incat sa fim siguri ca afirmatiile Suzuki Jp nu au fost rastalmacite dupa citirea printre randuri cu trei perechi de ochelari cu lupa.Din cele postate mai sus nu reiese in nici un fel, nici macar cu un grad mare de subiectivitate din partea noastra, a doritorilor de GPL, ca Suzuki Jp adera la opinia de la punctul 1. Din contra, asa cum era si de asteptat, raspunsul este unul tipic corporatist, politically correct, in care sunt vanturate niste concepte generale referitoare la problema.Hai sa fim seriosi, chiar se astepta cineva ca de la headquarters in Jp sa se iasa la rmpa cu ceva de genul: "vai de mine, v-a refuzat Suzuki Ro instalatia GPL third party de la firma X? Cat de nesimtiti. Lasa ca le dam noi suturi." Eu unul ma indoiesc (desi sunt in categoria celor care ar vrea sa auda asta)."Nu contest utilitatea/ecologitatea instalatiilor si nici oportunitatea instalarii lor si sper ca in viitor sa se faca intr-adevar niste pasi in directia asta, in urma solicitarilor clientilor coroborate cu activitatea firmelor cu instalatii GPL si cu decizii ale fabricantului, insa sa nu incercam sa denaturam lucrurile doar pentru a impune un punct de vedere intr-o polemica sau ... doar pentru dragul generarii de polemica.Cu respect,LeutzP.S. Cum spuneam, poate citarea in intregime a conversatiei cu Suzuki Jp va aduce lamuriri, desi banuiesc ca motivul citarii pasajului a fost faptul ca e cel mai "incriminant" posibil.P.S.2Cazul Italia este unul special avand in vedere "geneza/apartenenta" lui SX4 (Sedici) si nu cred ca poate genera concluzii de genul "numai la noi nu".