Mie mi s-a recomandat sa nu comut pe (sau de pe) GPL cand motorul e in sarcina mare, nu e problema ca se face trecerea la turatie mare?
Mi-e greu să mă pronunţ însă specialiştii care au creat instalaţiile BRC au oferit această facilitate şi probabil că se pricep. În altă ordine de idei, unele instalaţii evoluate gen acel BRC care se montează la dealeri pe Mazda CX - 7 face ca fiecare cilindru să aibă după 3 cicluri (explozii) pe GPL un ciclu pe benzină pentru răcirea motorului.
Sa inteleg ca ceea ce a patit @zamyx ai patit si tu @sxtelu? Cum ai rezolvat pana la urma problema? Care au fost stricaciunile si cat a costat tot?
Păi asta scrisăi şi eu pe undeva pe forum, cred că la Vitara 2015 unde un coleg pomenea de menţinerea garanţiei în situaţia montării instalaţiei GPL şi am considerat de datoria mea să avertizez despre existenţa unor riscuri - că d-aia avem forum.
Maşina am lăsat-o pe mâna unui mecanic din oraşul meu de baştină, o voi revedea în weekend.
Dixtracţia mă va costa cca 1800 lei, însemnând: rectificare chiuloasă la un atelier de specialitate, înlocuire supape evacuare, înlocuire şuruburi chiuloasă, înlocuire garnituri (chiuloasă, capac cutie culbutori, etc.), ulei Eneos 5w40, F.U..
Noroc cu prima de Paşte ...