0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Salut Silfax !Ai pus instalatie gpl in Italia ?Eu locuiesc la Torino si am un SX4 1.5 inmatriculat in RO,caruia ma bate gindul sa-i pun gpl.Cum se procedeaza cu omologarea in RO la r.a.r ,cu instalatie pusa in Italia?Ce modele ti-au sugerat italienii pt 1.5 (am inteles ca Landi Renzo ar fi cea mai ok )?Astept sfaturi ,multumesc !
asa sunt toate instalatiile bune , ce ti-au spus este o chestie de marketing de-a lornu are nici-o treaba diagrama de gpl cu cea de benzina , sunt 2 chestii total diferite rezultate dupa algoritmi total diferiti , nu ai cum sa suprapui una peste alta, benzina are alta putere injectoarele alti timpi de injectie etc, in 2 cuvinte ESTE ALCEVA
asa sunt toate instalatiile bune , ce ti-au spus este o chestie de marketing de-a lor
Diagrama indicata unui motor in 4 timpi (aprindere prin scanteie) MAI, este la fel si la gpl si la benzina, timpii de injectie NU SE MODIFICA, nu ai nici un motiv sa schimbi timmingul (adica momentul cand incepe injectia), el este la fel, si anume cum e la cartea producatorului motorului ( n grade al arborelui cotit). Pentru o functionare cat mai buna a motorului pe gpl, setarile pe gpl trebuie sa fie pe cat de poate apropiate ,de cele pe benzina , Singurle lucruri ce se pot modifica sunt puterea si randamentul.Ce fac cei de la gpl este foarte simpu: copiaza setarile care le ai pe benzina, si le memoreaza in calculatorul instalatiei de gpl, apoi le ajusteaza cand faci probe...si eu cred ca e foarte corect!
ai doua pahare pline si identice ca volum ,din unul bei apa , din unul vin , si la tine efectul este identic
ce spui tu este ceva de genul ca ai doua pahare pline si identice ca volum ,din unul bei apa , din unul vin , si la tine efectul este identic
...dpdv constructiv, toate merg pe acelasi principiu.( MAI si MAC)
Diagrama indicata unui motor in 4 timpi (aprindere prin scanteie) MAI, este la fel si la gpl si la benzina ...