0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
rezervorul toroidal are forma unui covrig (sa fie mai pe intelesul tuturor), in mijlocul rezervorului (gaura covrigului) este montata multivalva, care are si o supapa de siguranta care se deschide la 27 bar (in cazul meu). Locul in care e montata multivalva (gaura covrigului) se inchide etans in partea superioara cu un capac metalic cu garmitura de cauciuc si se strange cu 2 suruburi. Multivalva mai are 2 tevi: - intrare gaz (cand alimentezi) care are diametru mai mare (inlet) - iesire gaz-spre reductor (outlet)Tevile de gaz s-au montat pe sub masina, iar rezervorul toroidal e montat in locul rotii de rezerva (in interiorul masinii, mai exact in porbagaj). Pentru a putea conecta tevile (care sunt in ext, pe sub masina), la multivalva, se da o gaura in portbagajul masinii sub rezervorul toroidal. Aceasta gaura are 2 roluri: 1. de trecere a tevilor 2. aerisire - in caz ca supapa de siguranta se deschide
La cati dintre cei care au gpl pe masina se aprinde check-engine? Am observat ca de cateva zile se aprinde acest indicator...sa fie de la gpl?
Ce este acest dispozitiv Dexter?